اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

برگزاری هفته فرهنگی مشهد در شهر حیدرآباد هندوستان در آستانه سال ۲۰۱۷

کد خبر : 6037

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: اولین هفته فرهنگی مشهد در آستانه سال ۲۰۱۷ همزمان با هفته وحدت در شهر حیدرآباد هندوستان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی رضوی‌کیا در نشست هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی مشهد در شهر حیدرآباد هندوستان در آستانه معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ بیان کرد: در حال حاضر ۸ شهر اسلامی جهان برای برگزاری هفته‌های فرهنگی مشهد در آستانه سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است.
وی افزود: این شهرها شامل لاهور پاکستان، کابل افغانستان، بغداد عراق، بیروت لبنان، دارالسلام تانزانیا، مسقط عمان، حیدرآباد هند و باکوی آذربایجان است.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: در این شهرها برنامه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، هنری، گردشگری، سرمایه‌گذاری و… برگزار خواهد شد.
رضوی‌کیا ادامه داد: اولین هفته فرهنگی در شهر حیدرآباد هندوستان در سال ۲۰۱۶ همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد که در آن هنرمندان مشهدی در حوزه‌های مختلف، فعالان اقتصادی و… حضور دارند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه شهر مشهد ظرفیت‌های مختلفی را دارد و هر جا این ظرفیت‌ها به خوبی و درست معرفی شده برای کشور اقبال خوبی داشته است.

رضوی‌کیا اضافه کرد: در برگزاری هفته‌های فرهنگی می‌توان از کمک دیگر دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش اعتبارات کمک گرفت تا بتوان هفته‌های فرهنگی با کیفیت‌تری را برگزار کرد.
در این نشست معاون نمایندگی وزارت امور خارجه شمال شرق کشور و مدیر برگزاری هفته‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن