اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

“مشهد ۲۰۱۷” فرصتی برای تغییر نگرش فرهنگی شهروندان و زائران

کد خبر : 5933

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از فرصت “مشهد ۲۰۱۷” می‌توان برای تغییر نگرش فرهنگی شهروندان نسبت به شهر و زائران و همچنین تغییر نگرش زائران نسبت به شهر مشهد استفاده کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد سهیلی در خصوص مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: در راستای بهتر برگزار شدن رویداد “مشهد ۲۰۱۷” تحرکات خوبی در سطح کشور و استان انجام شده و ستادهایی در این ارتباط پیش‌بینی شده است.
وی افزود: شهرداری مشهد نیز به بحث مشهد ۲۰۱۷ ورود جدی داشته و برای برنامه‌های این رویداد ۱۶ میلیارد تومان در نظر گرفته البته شاید برخی از برنامه‌ها در اصلاح بودجه نیز مورد توجه قرار گیرد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: به نظر من مهم‌ترین بهره‌برداری از این فرصت، برگزاری سمینارها و جشنواره‌ها نیست بلکه باید از فرصت برای تغییر نگرش فرهنگی شهروندان نسبت به شهر و زائران و همچنین تغییر نگرش زائران نسبت به شهر مشهد استفاده کنیم.
سهیلی تصریح کرد: ما باید از همان ابتدا محور کار را در همین حوزه قرار می‌دادیم و هدف مشخص‌تری در این راستا مشخص می‌کردیم که قطعاً به بهترین نتایج هم می‌رسیدیم اما امروز با موضوعات گسترده در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و حوزه‌های دیگر به دستاوردهای زیادی نخواهیم رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن