اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

طراحی تمبر یادبود “مشهد ۲۰۱۷”

کد خبر : 5936

مدیر دبیرخانه ستاد مشهد ۲۰۱۷ گفت: تمبر یادبود مشهد ۲۰۱۷ طراحی و به زودی رونمایی می‌شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید زحمان میرزائیان در دوازدهمین جلسه شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جلساتی را برای هماهنگی بیشتر با اعضای شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ و همچنین جلسات برون‌سازمانی با استانداری خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار کردیم.
وی افزود: با تشکیل شبکه نخبگانی در این راستا ۱۶۰ جلسه با حضور نخبگان برگزار کردیم و از نظرات آن‌ها استفاده کردیم.
مدیر دبیرخانه ستاد مشهد ۲۰۱۷ با بیان اینکه تمبر یادبود مشهد ۲۰۱۷ طراحی شده، بیان کرد: با همراهی مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری، هویت بصری مشهد ۲۰۱۷ در سطح شهر به صورت گسترده جانمایی شده و حتی امروز سازمان‌های دیگر نیز از این هویت بصری استفاده می‌کنند.
میرزائیان در ادامه گفت: پیگیری روند اجرایی پروژه‌های اصلی مشهد ۲۰۱۷ همچون خط ۲ قطار شهری مشهد و باغ‌راه زیارت مورد توجه ما در این دبیرخانه بوده است.
وی ادامه داد: برنامه‌هایی که برای مشهد ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده در دو حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قرار گرفته که در حوزه سخت‌افزاری به حوزه زیرساختی و افتتاح پروژه‌های بزرگ توجه دارد و در حوزه نرم‌افزاری نیز کلیدواژه‌های خاص برنامه‌ریزی، ام القرا و فردوسی مطرح شده تا در این راستا گام برداریم.
مدیر دبیرخانه ستاد مشهد ۲۰۱۷ عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در آذرماه سال جاری و هم‌زمان با دهه وحدت، افتتاحیه مشهد ۲۰۱۷ با حضور مقامات شهری، استانی، کشور و سفرا و سرکنسول‌های کشورهای خارجی در شهر مشهد برگزار کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن