اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

استفاده از فرصت “مشهد ۲۰۱۷” برای حضور سرمایه‌گذاری خارجی

کد خبر : 5923

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد در سال ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام است که می‌توان از این فرصت برای سرمایه‌گذاری خارجی در شهر مشهد استفاده کرد.

به گزارش صبح مشهد، محمود عامری‌فرد درباره سرمایه‌گذاری خارجی در شهر مشهد اظهار کرد: سرمایه‌گذاری خارجی نیازمند امنیت است که خوشبختانه امروز کشور و به ویژه شهر مشهد دارای امنیت بسیار بالایی است که این را با یک نگاه به شهرها و کشورهای منطقه به خوبی می‌توان درک کرد.

وی افزود: ما باید در شهر مشهد بسته‌های سرمایه‌گذاری با ذائقه سرمایه‌گذاران خارجی را تعریف کنیم و برای این بسته‌ها نیز باید سود خوبی تعریف شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: با این‌گونه اقدامات قطعاً سرمایه‌گذار به سمت کشور و شهر مشهد سرازیر می‌شود و بسیاری از خارجی‌ها و به ویژه ایرانیان مقیم خارج که علایق معنوی نیز به شهر مشهد دارند برای سرمایه‌گذاری در شهر امام هشتم(ع) پیش‌قدم می‌شوند.

عامری‌فرد تصریح کرد: امروز در پروژه قطار شهری برای هر کیلومتر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود که اگر سود خوبی برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی شود قطعاً آن‌ها نیز به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی شهر مشهد تمایل پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید مشهد را آماده سرمایه‌گذاری خارجی کنیم، گفت: مشهد در سال ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام است که می‌توان از این فرصت برای سرمایه‌گذاری خارجی در شهر مشهد و همچنین معرفی بیشتر شهر و صدور انقلاب اسلامی استفاده کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن