اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

هیچ مورد محبوسی در آسانسورهای قطارشهری اتفاق نیفتاده است

کد خبر : 5860

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در فضای مجازی یک مورد محبوسی شهروند در آسانسورهای قطارشهری منتشر شده که این مضوع صحت ندارد چرا که شهروند مذکور پس از اتمام سرویس‌دهی قطارشهری و در زمان قفل شدن درب‌های ایستگاه قطارشهری وارد ایستگاه شده است.


به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، میثم زارع در خصوص انتشار این خبر افزود: خانم سالخورده‌ای که شب گذشته وارد ایستگاه قطارشهری در واقع در زمان اتمام سرویس‌دهی وارد ایستگاه شده و به آخرین قطار اعزام شده نمی‌رسد که پس از این رخداد، به سمت درب خروجی و آسانسور قطارشهری می‌رود ولی در این فاصله نگهبان ایستگاه بدون اطلاع از حضور یک مسافر در ایستگاه درب خروجی ایستگاه را بسته و قفل نموده است.
وی تصریح کرد: این شهروند ضمن بازگشت به ایستگاه متوجه قفل شدن دیگر درب‌های ایستگاه می‌شود به همین دلیل با خانواده و آتش‌نشانی تماس می‌گیرد ولی پیرو اطلاع یافتن نگهبان ایستگاه قطارشهری، وی مجددا اقدام به بازگشایی درب ورودی کرده و این مسافر را به بیرون از ایستگاه هدایت می‌کند.
سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در ادامه گفت: این اتفاق پس از اتمام ساعت سرویس‌دهی قطارشهری رخ داده یعنی شهروند در زمان اتمام سرویس‌دهی وارد محوطه ایستگاه شده و نگهبان در آن زمان وظیفه دارد درب‌های ورود و خروج به ایستگاه را بسته و قفل نماید.
زارع ضمن عذرخواهی از این شهروند افزود: شهروندان توجه داشته باشند قبل از ورود به ایستگاه قطارشهری برای نظم بهتر سفر خود به ساعت سرویس‌دهی و سرفاصله بین قطارها که در تابلوی ایستگاه قطارشهری نصب شده است توجه داشته باشند تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن