اسلاید شواقتصادیستون اصلی

۲۰ میلیون تومان اعتبار برای فعالیت های عمرانی اردوهای جهادی در بخش مرزداران سرخس

کد خبر : 5731

بخشدار مرزداران سرخس گفت: برای تامین مصالح فعالیت های عمرانی اردوهای جهادی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان اعتبار از سوی بخشداری و دهیاری ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح مشهد؛ علی نصیریان در اردوی رسانه ای جهادی که با همکاری بسیج سازندگی و بسیج رسانه صورت گرفت د جمع خبرنگاران خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای جهادی که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است فعالیتی ارزشمند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت ها است.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه های جهادی در بخش مرزداران سرخس در زمینه فرهنگی، عمرانی، اجتماعی است؛ افزود: برای تامین مصالح فعالیت های عمرانی اردوهای جهادی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان اعتبار از سوی بخشداری و دهیاری ها در نظر گرفته شده است.

بخشدار مرزداران سرخس بیان کرد: برای مشخص شدن میزان محرومیت در بخش مرزداران سرخس نیازمند ارزیابی مطالعاتی است تا از این طریق با توجه به نیاز هر روستا فعالیت عمرانی و فرهنگی صورت گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ دانشجویی جهادی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی  در ۱۰ روستای منطقه محروم بخش مرکزی و بخش مزداوند شهرستان سرخس از جمله جهانگیر،درخت بید، بزنگان، معدن، قره قیطان، زالوغال، دولت آباد، آصف آباد، شیر تپه، قلعه قصاب و یکه بید در عرصه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشت، بهسازی و اقتصاد مقاومتی به مدت ده روز خدمت رسانی می کنند.

گفتنی است؛ بخش مرزداران یکی از بخش‌های شهرستان سرخس در استان خراسان رضوی ایران بوده و جمعیت این بخش در سال ۱۳۹۰ به ۱۵٬۱۶۰ نفر رسیده‌است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن