اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

۲۰ درصد تخفیف نقدی صدور پروانه ساختمانی و معوقات شهرداری مشهد

کد خبر : 5697

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد از مهلت شهروندان برای استفاده از ۲۰ درصد تخفیف نقدی برای درخواست صدور پروانه ساختمانی و معوقات تا پایان شهریورماه جاری خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد آذری اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، تخفیفاتی برای درخواست صدور پروانه ساختمانی و همچنین برخی معوقات و بدهی‌های شهروندان به شهرداری در طول سال ارائه می‌شود.
وی افزود: بر اساس این مصوبه، شهروندانی که نسبت به پرداخت معوقات و هزینه درخواست صدور پروانه ساختمانی خود در نیمه نخست سال و به صورت نقدی اقدام نمایند از ۲۰ درصد تخفیف و در نیمه دوم سال از ۱۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.
معاون اداری و مالی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهروندان تا پایان شهریورماه جاری مهلت دارند تا با پرداخت نقدی درخواست صدور پروانه ساختمانی و یا معوقات خود به شهرداری از ۲۰ درصد تخفیف نقدی بهره‌مند شوند.
آذری تصریح کرد: بدیهی است شهروندان تا ۱۰ روز بعد از دریافت فیش خود مجاز به پرداخت مبلغ مورد نظر خواهند بود یعنی اگر شهروندی در تاریخ ۳ شهریورماه جاری اقدام به دریافت فیش پرداخت نقدی نماید تا ۱۰ مهرماه مجاز به پرداخت فیش و استفاده از تخفیف نقدی نیمه نخست سال خواهد بود.
وی از شهروندان خواست تا از این فرصت برای استفاده از ۵ درصد تخفیف نقدی مازاد جهت پرداخت معوقات و صدور پروانه ساختمانی خود استفاده نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن