اسلاید شواقتصادیستون اصلی

یک میلیارد ریال اعتبار بهسازی مسیرهای پروژه قطارشهری

کد خبر : 5680

شهردار منطقه چهار مشهد از مرمت و بهسازی مسیرهای اجرای پروژه خط دو قطار شهری در این منطقه همزمان با افتتاح فاز یک آن خبر داد.به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید کمال الدین شاهچراغی گفت: با توجه به اجرای پروژه خط دو قطار شهری در این منطقه و نزدیک شدن به افتتاح فاز یک این پروژه، بهسازی پیاده رو و محل اجرای ایستگاه های قطار شهری در دستور کار شهرداری منطقه چهار می باشد.
شاهچراغی در خصوص مسیرهای اجرای قطار شهری اظهار کرد: ایستگاه های A2 ،B2 ،C2 ، D2 و E2 خط دو قطار شهری در بلوار های طبرسی شمالی و جنوبی قرار گرفته که براساس برنامه زمانبندی در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: کارگاه های اجرای خط دو قطار شهری در منطقه چهار پس از اتمام پروژه، جمع آوری شده و مسیرهای ایستگاه ها (پیاده رو و معابر) مرمت و بهسازی می گردد.
وی با بیان اینکه یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است، افزود: زیرسازی، جدول گذاری، پیاده روسازی، آسفالت و … از اقداماتی است که در این پروژه انجام خواهد شد.
شهردار منطقه چهار در پایان اظهار کرد: پروژه بهسازی مسیرهای اجرای ایستگاه های قطارشهری همزمان با افتتاح فاز یک خط دو قطار شهری به پایان می رسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن