ستون اصلیسیاسی

اگر اصلاح طلبان بدانند روحانی رای نمی‌آورد عبور از وی عاقلانه است

کد خبر : 5660

دبیر کل جامعه مهندسین گفت: اگر اصلاح طلبان به این نتیجه برسند که روحانی رای نمی آورد کاملاً عاقلانه است که از وی رد شوند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از احرار گیل محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه مهندسین در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مبنی بر این‌که آیا بحث بحث عبور از روحانی که در بین اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود به معنی افت محبوبیت در بین مردم است؟ گفت: تحلیل گران سیاسی همواره طوری صحبت می‌کنند که در آینده به بن‌بست نرسند و معمولاً حرف‌های کمّی می‌زنند این در حالی است که اگر اصلاح‌طلبان به این نتیجه برسند که روحانی رأی نمی‌آورد از وی رد می‌شوند و این اقدام کاملاً عاقلانه است و غیر از راهی وجود ندارد.باهنر  افزود: اگر ما هم به این نتیجه برسیم که در بین اصول‌گرایان کاندیدایی وجود دارد که رأی نمی‌آورد از روی عبور خواهیم کرد.

وی این‌گونه سخن گفتن را حرف زدن کلی دانست و ادامه داد: این‌که  اصلاح‌طلبان در چه زمانی احساس کنند روحانی رأی نمی‌آورد و یا فردی با رأی بیشتری پیدا کنند به ۷ الی ۸ ماه آینده مربوط است.

دبیر کل جامعه مهندسین تأکید کرد: همه کنشگرهای سیاسی به دنبال فرصتی هستند تا فردی را پیدا کنند که همه شرایط را داشته باشند و علاوه بر آن رأی آور هم باشد این در حالی است که حتی در بین اصلاح‌ طلبان اخبار متنوعی به گوش می‌رسد که عده‌ای اعتقاد دارند که غیر از روحانی شخص مناسبی وجود دارد و عده‌ای دیگر معتقدند که باید به‌جای وی فرد دیگری معرفی شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن