اجتماعیستون اصلی

۲۱ مورد اعمال قانون ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌های مشهد مقدس

کد خبر : 5581

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از برخورد با متخلفان در حریم راه‌های مشهد – چناران و مشهد – فریمان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد پورعلی با اعلام این خبر گفت: در راستای ایمنی هر چه بیشتر ترافیک عبوری و ساماندهی مشاغل موجود در مجاورت حریم راه‌های حوزه استحفاظی، اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس با جدیت هر چه بیشتر نسبت به اجرای تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن اقدام کرده است.

وی با اشاره به لزوم جدیت در حفاظت از حریم راه‌ها و با توجه اهمیت ترافیکی محورهای مشهد – چناران و مشهد – فریمان، افزود: از ابتدای امسال با همکاری دادستان مشهد و اخذ حکم قضایی، ۱۶ واحد تجاری و مسکونی تخریب و رفع تصرف و ۵ واحد نیز پلمپ شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس بیان کرد: متخلفان در محورهای مذکور با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تجاوز به حریم قانونی راه، اقدام به ساخت‌وسازهای تجاری و مسکونی غیرمجاز در حریم راه کرده بودند.

پورعلی افزود: برغم تذکرات و اخطارهای شفاهی و کتبی، طی چند مرحله به متخلفان، همچنان فعالیت‌های ساخت و ساز و فعالیت‌های غیرمجاز آنان در حریم راه‌های مذکور ادامه داشت.

وی اعلام کرد: با توجه به اهمیت حفظ حریم راه‌ها و جدیت اداره راه و شهرسازی مشهد در خصوص نظارت و بازدیدهای متناوب، هیچ‌گونه تخلفی از دید بازرسان این اداره پنهان نمی‌ماند و باز هم اعلام می‌شود رعایت قانون و مقررات بایستی جزء لاینفک متقاضیان استفاده از املاک در حاشیه راه‌ها باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن