اقتصادیستون اصلی

ایجاد بازار بزرگ خودرو و لوازم جانبی در منطقه گاراژدارهای مشهد

کد خبر : 5565

معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: پروژه تجاری حافظ این امکان را به شهروندان میدهد که به‌آسانی و در مکانی مجزا به دنبال رفع نیازهای خود در جهت خرید خودرو و لوازم جانبی آن باشد.

محمدرضا مزجی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد، بابیان اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی مبتنی بر ایجاد منابع درآمدی پایدار از محل مشارکت با بخش خصوصی درروند اجرایی پروژه‌های شهری است، اظهار کرد: شهرداری مشهد در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی، پروژه تجاری حافظ را در قالب قرارداد مشارکت، به اجرا درآورد.

وی عنوان کرد: پروژه تجاری حافظ در عرصه‌ای به مساحت ۱۲۲۵۸ مترمربع و زیر بنایی در حدود ۱۰۲۰۶۳ مترمربع و در ۱۰ طبقه تجاری، پارکینگ و زیر زمین، در میدان حافظ، احداث خواهد شد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد با اشاره به اینکه پروژه تجاری حافظ میتواند نمایشگاهی برای خرید وفروش انواع خودروهای شرکت‌های مختلف خودروسازی باشد، تصریح کرد: پروژه تجاری حافظ این امکان را به شهروندان میدهد که به‌آسانی و در مکانی مجزا به دنبال رفع نیازهای خود در جهت خرید خودرو و لوازم جانبی آن باشد.

وی گفت: بافت میدان حافظ تا حدودی فرسوده است که با افتتاح این پروژه تجاری گامی در جهت بهبود وضعیت بافت این منطقه بر خواهیم داشت.

مزجی همچنین به میدان حافظ به‌عنوان یکی از ورودیهای اصلی شهر مشهد اشاره کرد و افزود: سعیمان بر این بوده که با افتتاح این پروژه و تعریف کاربریهای تجاری خاص، هم بهترین استفاده از زمین ارزشمند متعلق به شهرداری صورت پذیرد و هم اینکه از افزایش بار ترافیکی در منطقه نیز اجتناب گردد.

مزجی بابیان اینکه در اجرای پروژه‌های شهری با سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی همکاری و مشارکت خواهیم داشت، اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری پروژه تجاری حافظ بالغ‌بر ۳۲۸ میلیارد تومان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن