دانش و فناوریستون اصلی

آغاز ارایه خدمات شبانه روزی مسجد محمد رسول الله در محور قوچان

کد خبر : 5568

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد از آماده سازی مسجد محمد رسول الله (ص) در محور ورودی قوچان به منظور ارائه خدمات شبانه روزی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، علی قناویز چی اظهار کرد: حضور میلیونی زائران علی بن موسی رضا(ع) علی الخصوص در ساعات پایانی شب در محور ورودی قوچان سبب شد که اقدامات لازم برای ارایه خدمات رفاهی و عبادی شبانه برای زائران را در دستور کار قرار دهیم.
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: تابلویی نیز برای اطلاع رسانی عمومی با هدف معرفی مساجد شبانه روزی، سر در مسجد محمد رسدل الله (ص) نصب شده است.
وی افزود: زائران و مجاوران بارگاه قدس رضوی می توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ، وضو خانه و همچنین ارائه خدمات پذیرائی از جمله آب جوش و چایی استفاده نمایند.
قناویز چی با تاکید بر اینکه امکان بهره مندی زائران و مجاوران از فضای مسجد جهت انجام اعمال عبادی به صورت شبانه روزی فراهم شده اضافه کرد: مسجد محمد رسول الله(ص) بعنوان یکی از مساجد شبانه روزی شهر به منظورارائه خدمات شبانه روزی به زائرین و مجاورین علی بن موسی الرضا(ع) آماده سازی شده است.
مدیرگردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: جعبه های اطلاع رسانی به منظور ارایه ویژه نامه ، نقشه مشهد و مکان یاب برای رفاه حال مسافران در داخل مسجد قرار داده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن