اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

نمایشگاه اساتید برجسته خوشنویسی کشور در مشهد مقدس برپا می‌شود

کد خبر : 5425

رئیس انجمن خوشنویسان مشهد از برگزاری نمایشگاه اساتید برجسته خوشنویسی کشور در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش صبخ  مشهد به نقل از  تسنیم محمد باقرزاده طوسی  اظهار داشت: قرار است با حضور اساتید انجمن در هفته خوشنویسی که از ۲۴ مهر آغاز و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد، به برگزاری نمایشگاهی از آثار برجسته اساتید در نگارخانه رضوان مشهد و چندین کارگاه بپردازیم.

رئیس انجمن خوشنویسان مشهد با اشاره به اینکه در این هفته از پیشکسوتان تقدیر می‌شود، افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در نظر داریم در این هفته به اجرا درآوریم تقدیر از هنرجویان  برگزیده در انجمن است. همچنین قرار است ۲ حوزه را به برپایی کارگاه‌های حضوری و عملی که با حضور اساتید صورت می‌گیرد اختصاص دهیم.

باقرزاده تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که سال گذشته توسط انجمن خوشنویسان برگزار شد می‌توان به برگزاری نمایشگاه دهه فجر که دی ماه سال ۹۴ در نگارخانه رضوان برپاشد اشاره کرد؛ همچنین اسفند همان سال در ایستگاه بسیج  قطار شهری کارگاهی برگزار شد که بازدید کنندگان آن زائرین ومجاورین مشهد بودند.

وی خاطرنشان کرد: رمضان امسال نیز در بازارچه گلستان با همکاری شهرداری مشهد کارگاهی  به مدت یک شب برپا شد. در این ماه همچنین در تاریخ ۲۶ خرداد تا ۲ تیر نمایشگاه علوم قرآنی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن