اجتماعیستون اصلی

اهدای موتورسیکلت ۳ چرخ از سوی آستان قدس رضوی به “حاج مرتضی”

کد خبر : 5447

موتورسیکلت سه چرخ از سوی آستان قدس رضوی به “حاج مرتضی طلوع” از معلولان حرکتی اعطا شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، حاج «مرتضی طلوع»، مرد ساده، صمیمی و یکی از همجواران حریم قدس رضوی است که با وجود معلولیت حرکتی، سال‌هاست هر روز زائر بارگاه مطهر شمس الشموس حضرت رضا(علیه السلام) می‌شود، او که به‌دلیل بیماری و معلولیت برای تشرف به حرم رضوی با مشکل رو‌به‌رو بود، در تشرف‌های خود موتورسیکلت ۳ چرخی را از علی بن موسی الرضا(ع) طلب می‌کرد.

با عنایت حضرت رضا(ع) و توجه تولیت آستان قدس رضوی، امروز صاحب موتورسیکلتی ۳ چرخ شد.

در همین رابطه مشاور اجرایی معاونت امداد مستضعفان آستان قدس‌رضوی با تاکید بر اینکه اساس امداد رسانی آستان قدس رضوی براساس تحقیق و محرزشدن نیاز است، گفت: مرتضی طلوع یکی از مجاوران بارگاه رضوی است که سال‌هاست باوجود معلولیت حرکتی هر روز به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شده، به گونه‌ای که چهره‌ای آشنا برای بسیاری از خادمان بارگاه ملکوتی رضوی بوده است.

حسین شریف کرمانی تصریح: این فرد که همسرش نیز دچار معلولیت حرکتی است، با دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی و به همت معاونت امداد مستضعفان این آستان، مورد لطف امام الرئوف علی بن موسی الرضا(علیه السلام) قرار گرفت.

پیش‌تر نیز «حاج حسن» پیرمردی که سال‌ها به بی‌پناهی گرفتار و مدت‌ها در خیابان‌ها آواره بود، با دستور تولیت آستان قدس رضوی مورد حمایت آستان قدس رضوی قرار گرفت و به خانه سالمندان منتقل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن