اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

عملکرد معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در تسویه بدهی های معوق و استفاده از روش های نوین تامین مالی قابل تقدیراست

کد خبر : 5335

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکتها گفت: معاونت اقتصادی با تدابیر خوب و موثر آقای مزجی، علاوه بر پرداخت ۲هزار میلیارد تومان از بدهی های دوره قبل شهرداری؛ در سرمایه گذاری ها نیز تا حد ظرفیت خوب عمل کرده و در روش های نوین متخصص بوده است.

به گزارش خبرنگار صبح مشهد علی اصغر نخعی راد ظهرامروز در نشست خبری که در تالارشهر مشهد برگزار شد اظهار کرد: بدهی های مربوط به اوراق مشارکت که از دوره های قبل به جا مانده بود،تا پایان سال ۹۳ حدود ۳هزار میلیارد تومان بود که برای حل این موضوع برای بیش از۲هزار میلیارد تومان آن با بانک ها توافق نامه نوشته ایم و از این میزان ۱میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان نهایی شده است.

وی یادآور شد: ما در این دوره فقط زمانی که با کمبود نقدینگی مواجه شدیم، تصمیم به بفروش اوراق گرفتیم و تا کنون بدهی بروز از اوراق مشارکت نداشته و به روز اقساط خود را پرداخت کرده ایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی وسرمایه گذاری شورای شهر مشهد در خصوص برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد تصریح کرد: در این دوره خدمات زیادی انجام شده که از جمله پرداخت۲ هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری است که این به دلیل آشنایی آقای مزجی با امور بانکی می باشد که انشالله باتدبیر ایشان تمام ۳ هزار میلیارد تومان را تسویه کنند.
وی اضافا کرد: معاونت اقتصادی در سرمایه گذاری ها نیز تا حد ظرفیت خوب عمل کرده و در روش های نوین متخصص بوده است .

وی در خصوص فروش اوراق مشارکت قطار شهری گفت: هم مردم از این اوراق به خوبی استقبال کرده اند و هم از اولویت های شهرداری در انجام آن بوده که باعث شد به پیشرفت پروژه کمک زیادی شود.

وی در خصوص بلند مرتبه سازی در شهر نیز گفت: در این خصوص بین اعضای شورا اختلاف نظر بود که باید بلند مرتبه سازی صورت پذیرد یا نه، که درآخر موافقت شد که بلند مرتبه سازی در پهنه های معین باید انجام شود و نباید به کل مانع آن شد.

نخعی راد گفت: یکی از دلایلی که ما در پروژه های شهری اوراق مشارکت منتشر می کنیم، استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های شهری است، که از این طریق سرمایه های خرد مردمی را هم می توان در جریان سرمایه گذاری وارد کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن