شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

پروژه‌های زودبازده نماد بارز مردم‌محوری شورای ششم است

کد خبر : 54482

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای شورای ششم، پررنگ کردن نقش مردم در امور مختلف و مشارکت دادن آنها در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای حوزه های مختلف است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، موسی الرضا حاجی بگلو، در دیدار با تشکل مردمی دوام ثامن، اظهار کرد: در عرصه مدیریتی کشور، هرجایی که مردم نقش‌آفرینی کردند و اجرای امور، حاصل کار گروهی و مردمی بود، موفق عمل کردیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای شورای ششم، پررنگ کردن نقش مردم در اجرای امور مختلف در اداره شهر است و شورای اجتماعی محلات و تقویت جایگاه آن در تصمیم‌سازی‌های مدیریت شهری در راستای همین سیاست، صورت گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: طرح پروژه های زودبازده نیز یکی دیگر از همین طرح‌های مردم محور در دوره ششم مدیریت شهری است و موفقیت این طرح نیز به این دلیل است که مردم بهتر از ما می‌دانند چه نیازهایی دارند و حل کدام مشکل در اولویت است.

حاجی بگلو بیان کرد: نگاه دوره ششم مدیریت شهری بر اساس مردم‌محوری و مسجد‌محوری است و در تلاشیم در همه سطوح و در همه امور مشارکت‌دادن مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی گفت: در آستانه ایام پایانی صفر قرار داریم و شهرداری مشهد مقدس در تلاش است مراسمی را برنامه‌ریزی کند تا افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند در این مراسم از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر‌رضوی برگزار می‌شود، تصور کنند در مسیر نجف به کربلا، حرکت می‌کنند و حال و هوای همان مسیر برایشان تداعی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: قطعا جمعیت زیادی در پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد مقدس شرکت خواهند کرد و مدیریت شهرداری بدون کمک و یاری مردم نمی‌تواند این جمعیت را ساماندهی کند و در برگزاری چنین مراسمی به مساعدت و همراهی مردم نیاز دارد.

حاجی بگلو تصریح کرد: برای خادمی علی ابن موسی الرضا (ع) نیاز نیست حتما در حرم مطهر رضوی خدمت کنیم؛ نقطه نقطه این شهر عرصه خادمی برای امام رضا (ع) است و هر فرد به هر شکل و در هر لباسی به زائر علی ابن موسی الرضا(ع) خدمت کند، خادم امام رضا (ع) است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن