اجتماعیستون اصلی

تقدیر وزیر نیرو از مدیریت شهری مشهد به خاطر همکاری در طرح‌های فاضلاب

کد خبر : 5161

وزیر نیرو از مدیریت شهری و شرای اسلامی شهر مشهد به خاطر همکاری در طرح‌های فاضلاب به ویژه در حاشیه این شهر تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمید چیت‌چیان در آیین افتتاحیه تصفیه‌خانه فاضلاب التیمور اظهار کرد: در کلانشهر مشهد اقدامات خوبی در زمینه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب انجام شده و اجرای این شبکه در حاشیه شهر با تدبیر شورای اسلامی نیز از جمله این اقدامات است.
وی از تلاش گسترده برای جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در کشور و از توجه ویژه دولت و وزارت نیرو به کلانشهر مشهد و استان خراسان رضوی خبر داد و اضافه کرد: مشکل فاضلاب در جوامع بشری هم‌اکنون به عنوان معضلی مطرح است که اگر برای آن چاره‌اندیشی نشود خطری جدی برای زندگی خواهد بود.
وزیر نیرو افزود: فاضلاب، محیط زیست و سلامتی انسانها را تحت تاثیر قرار داده از این رو تلاش گسترده‌ای در دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل در حال انجام است.
وی با اشاره به محدودیت روز به روز منابع آب اظهار کرد: به مسایل کلانشهر مشهد باید به صورت ملی توجه شود از این رو وزارت نیرو در دولت یازدهم مجوز احداث دو تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب با پشتیبانی بانک توسعه اسلامی را صادر کرد.
چیت‌چیان با بیان اینکه یکی از این تصفیه‌خانه‌ها با ظرفیت ۸۰ هزار متر مکعب در روز امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: تصفیه‌خانه دیگر نیز با ظرفیت ۸۳ هزار متر مکعب در روز تا پایان سال جاری وارد مدار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن