اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

انتشار فراخوان شعار مردمی “مشهد ۲۰۱۷”

کد خبر : 5156

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از انتشار فراخوان شعار مردمی مشهد ۲۰۱۷ خبر داد.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی رضوی‌کیا با بیان این مطلب اظهار کرد: از آنجا که مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران اسلامی، در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی انتخاب شده است، فراخوان شعار مردمی برای «مشهد ۲۰۱۷» منتشر شده تا بهترین ایده پیشنهادی برای این سال انتخاب گردد.
وی به محورهای مورد نظر در این فراخوان اشاره کرد و توضیح داد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان، می‌توانند حول محورهای «مشهد، زیارت و معنویت»، «مشهد، زندگی» و «مشهد، گردشگری و طبیعت» مطالب مورد نظر خود را ارسال کنند تا پس از داوری، به عنوان شعار مردمی برای مشهد ۲۰۱۷ انتخاب شود.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مهلت ارسال آثار را تا سی‌ام مهرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: می‌توانند بهترین و زیباترین شبه جمله، کلمه و یا عبارت کوتاه خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۷ ارسال نمایند.
رضوی‌کیا با اشاره به اهدای تندیس و لوح سپاس به بهترین شبه جمله، کلمه یا عبارت، خاطر نشان کرد: جوایز در نظر گرفته شده این فراخوان، شامل ۸ نیم سکه بهار آزادی برای شهروندان مشهدی و ۸ سفر زیارتی به مشهد مقدس برای شهروندان سایر شهرهای کشور است.
وی ادامه داد: جوایزی نیز شامل تندیس و لوح سپاس به همراه هدایای نفیس شهروندی برای ۸۸ نفر از منتخبان داوری در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد یادآور شد: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قوانین جشنواره به سایت ۲۰۱۷mashhad.ir  مراجعه نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن