اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

برنامه‌های علمی رویداد مشهد ۲۰۱۷ سبب توسعه این کلانشهر می‌شود

کد خبر : 5118

رئیس چهارمین اجلاس بین‌المللی مدل سازمان همکاری اسلامی گفت: از زمانی که هدف‌گذاری این مبحث صورت گرفته و برای رویداد بزرگ سال ۲۰۱۷ مشهد که پایتخت فرهنگ اسلامی هستیم، دستاوردهای زیادی تعریف، مطالعه و بررسی شده و هر آنچه که در این اجلاس در حوزه علمی اتفاق بیفتد برای ما ارزشمند است و سبب توسعه شهر مشهد می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجید پیراسته در جلسه کمیته علمی چهارمین اجلاس بین‌المللی مدل سازمان همکاری اسلامی که در محل سالن جلسات کوهسنگی مشهد برگزار شد، گفت: آنهایی که خدمات مهم و اثرگذاری دارند، کسانی هستند که در عرصه علم فعالیت می‌کنند که اعضای کمیته علمی این اجلاس نیز از این دسته افراد هستند که از توان علمی بالایی برخوردارند.
دبیر چهارمین اجلاس بین‌المللی مدل سازمان همکاری اسلامی همچنین در این جلسه گفت: گروه مشاوران جوان با عمر ۹ ساله به دنبال افزایش مشارکت جوانان در حوزه مدیریت شهری است، که توانسته در حوزه‌های مختلف به همراه طرح‌های توانمندسازی به بدنه شهرداری مشهد نیرو تزریق نماید.
هادی قاسم‌پور اضافه کرد: برگزاری نشست‌های علمی جوانه با موضوع بررسی ابعاد مدیریت شهری به همراه فعالین این عرصه از جمله دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط گروه مشاوران شهرداری بوده است، که با هدف رفع نواقص فعالیت‌های حوزه مدیریت شهری می‌باشد.
وی در ادامه بیان کرد: سامانه ایده شهر نیز با مدیریت گروه مشاوران جوان در حال فعالیت است که جایزه خشت طلایی را در سال گذشته از آن خود کرد.
معرفی چهارمین اجلاس بین‌المللی مدل سازمان همکاری اسلامی، بررسی کارگاه‌ها و پنل‌های پیشنهادی، بررسی فرآیند ثبت‌نام و گزینش شرکت‌کنندگان و معرفی جوانان نخبه پیشنهادی، پیشنهاد مدعوین و مقامات در سطح اجرایی، علمی و سیاسی، بررسی برنامه اجلاس، بررسی محتوای کتابچه اجلاس از جمله دستور کارهای جلسه بود که به بررسی و تحلیل در این خصوص پرداخته شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن