اجتماعیستون اصلی

توسعه اقتصادی استان در گروی توسعه فرهنگ رضوی

کد خبر : 5066

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اگر به دنبال توسعه اقتصادی استان هستیم باید همه این‌ها در سایه خدمت به زائران و توسعه فرهنگ رضوی و زیارت به دست آید.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید حمید موسوی در مراسم آغاز به کار طرح “قرار زیارت” که در فرهنگسرای ترافیک شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با همت و اراده قوی ارگان‌های مختلف استان به ویژه شهرداری مشهد به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مختلف خدماتی برای زائران امام رضا (ع) بوده‌ایم.
وی افزود: تکلیف ما فراهم کردن شرایط بهتر برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است و این مهم مورد توجه ویژه در استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد قرار گرفته است.
مدیر کل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: امروز علاوه بر اتوبوسرانان در سایر مشاغل همچون تاکسیرانان، کسبه اطراف حرم مطهر و نیروی انتظامی مستقر در منطقه ثامن آموزش‌هایی به زائران داخلی و خارجی ارائه شده است.
موسوی گفت: مناسبت‌های ویژه‌ای در طول سال همچون نوروز، تابستان، دهه کرامت و دهه پایانی ماه صفر وجود دارد که وظیفه ما را در قبال زائران سنگین‌تر می‌کند که برای نمونه در دهه کرامت ۲۰۰ فعالیت به زائران ارائه شده است.
وی تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های استان خراسان رضوی، مردم و مسئولان باید به صورت جدی در اختیار فرهنگ زیارت قرار گیرد و درواقع اگر به دنبال توسعه اقتصادی استان هستیم باید همه این‌ها در سایه خدمت به زائران و توسعه فرهنگ رضوی و زیارت به دست آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن