اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد را در رویدادهای سال ۲۰۱۷ به جایگاه واقعی بین‌المللی‌ برسانیم

کد خبر : 5032

مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد گفت: مشهد را در رویدادهای سال ۲۰۱۷ به جایگاه واقعی بین‌المللی‌  برسانیم.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجید پیراسته با بیان این مطلب در جریان بازدید از دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری که در ضلع جنوبی بوستان کوهسنگی واقع شده، اظهار کرد: در سه رویدادی که در سال ۲۰۱۷ پیش‌رو داریم، باید بتوانیم مشهد را به جایگاه بین‌المللی‌اش تا حدی که در توانمان است، برسانیم. گرچه نمی‌توانیم ادعا کنیم این شهر مقدس را به حد شایستگی‌هایش ‌می‌رسانیم اما جرقه‌ و گام‌های اولیه‌ای هست برای اینکه بتوانیم چهره مشهد را بهتر از گذشته به نمایش بگذاریم.
وی در این بازدید که هادی قاسم‌پور رییس گروه مشاوران جوان شهرداری، حسین کشیری رییس اداره روابط خارجی شهرداری و امیر عزیزی سرپرست ساماندهی و مهندسی بحران‌های شهری شهرداری او را همراهی می‌کردند، عنوان کرد: در تلاش هستیم به عنوان خادم علی‌بن‌موسی ‌الرضا(ع) در شهرداری وظایفمان را در قبال شناخت و عرضه آن امام بزرگ در عرصه بین‌المللی انجام دهیم.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد با اشاره به اینکه این دبیرخانه با تلاش مجموعه روابط عمومی و بین‌الملل، مدیریت بحران و گروه مشاوران جوان راه‌اندازی شد، بیان کرد: جوانان بیش از ما همت و پشتکار دارند و ابتکار به خرج می‌دهند. این امر سبب می‌شود سرشوق ‌آییم، تشویق می‌شویم، اعتمادمان را به جوانان بیفزایم و همچنان و بیش از گذشته آنان را حمایت کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن