اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

ایجاد محیط امن و مطلوب برای خانواده ها در سینما سیاست حوزه هنری است

کد خبر : 5026

مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز گفت: سایت موسسه ما و حوزه هنری این است که تمام سینماها و حوزه هنری به سمتی برود تا خانوده ها در محیطی امن و مطلوب فیلم را ببینند.

محمود کاظمی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد، در خصوص پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و فیلم ایستاده در غباراظهار کرد: فیلم ارزشی ایستاده در غبار که برای تولید آن زحمت فراوانی کشیده شده به معرفی شخصیتی می پردازد که می تواند برای همه و به خصوص اهل قلم که امانت داران کشور هستند و برای رشد و بالندگی کشور قلم می زنند الگو قرار گیرد.
وی موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز را متعلق به حوزه هنری عنوان کرد و افزود: این موسسه در امر سینما داری، سینما بخشی، اکران، توزیع، بازسازی و نوسازی فعالیت می کند و تبلیغات یکی از عمده ترین کارهای این موسسه است.
مدیر عامل موسسه بهمن سبز در خصوص خدمات این موسسه بیان کرد: تمام سینماها از جمله سینما هویزه، قدس، آفریقا متعلق به حوزه هنری است و این موسسه در نگهداری، اکران، اداره سینما و … خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه تمام سینماها و حوزه هنری باید به سمتی برود تا خانوده ها در محیطی امن و مطلوب فیلم را ببینند؛ تصریح کرد: این سیاست موسسه ماست و تمام سینماها باید به این سمت بروند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن