اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

اجرای برنامه های مشهد ۲۰۱۷ حتی با مقروض شدن دستگاهها

کد خبر : 4933

دبیر جشنواره بین المللی بین المللی امام رضا (ع) گفت: تا زمان رسیدن بودجه برای مشهد ۲۰۱۷ دستگاهها باید شجاعت به خرج بدهند و در صورت مقروض شدن هم برای محقق شدن برنامه های این رویداد مهم از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنند.

سید جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد؛ اظهار کرد: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برای سال ۲۰۱۷ و رویداد مشهد ۲۰۱۷ برنامه هایی را در نظر گرفته است اما اینکه چه نوع برنامه هایی برای پانزدهمین جشنواره اجرا شود شورای سیاست گذاری تصمیم گیری می کند.

وی با بیان اینکه برنامه های جشنواره پانزدهم باید در شورای سیاست گذاری مصوب و اطلاع رسانی شود؛ تصریح کرد: شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) متشکل از ۳۰ نهاد با ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دبیر جشنواره بین المللی بین المللی امام رضا (ع) بیان کرد: برنامه های در نظر گرفته شده برای جشنواره پانزدهم در ماه جاری مصوب و اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۷ کشور در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) شرکت می کنند؛ بودجه وزارت برای این جشنواره محدود است لذا این جشنواره برای برنامه های رویداد مشهد ۲۰۱۷ قطعا نیازمند بودجه است.

وی ضمن ابراز رضایت از برنامه های ستاد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: تا زمان رسیدن بودجه برای مشهد ۲۰۱۷ دستگاهها باید شجاعت به خرج بدهند و در صورت مقروض شدن هم برای محقق شدن برنامه های این رویداد مهم از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن