اقتصادیستون اصلی

پرداخت سپرده های بدرتوس بر اساس کد ملی

کد خبر : 4880
رئیس هیئت تصفیه تعاونی منحله بدرتوس گفت: پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی منحله بدرتوس بر اساس شماره ملی آنان صورت می گیرد.
به گزارش صبح مشهدبه نقل از خراسان، خفاچیان اظهار کرد: پرداخت وجوه سپرده گذاران در تعاونی منحله بدرتوس از روز دوشنبه (امروز) آغاز می شود اما به دلیل بروز برخی مشکلات سیستمی، این پرداخت ها باید بر اساس اولویت بندی انجام شود.
خفاجیان افزود: سپرده گذاران بر اساس آخرین شماره سمت راست کد ملی ازامروز   به شعب موسسه اعتباری کاسپین مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: برای هر عدد در شماره ملی سپرده گذاران، ۲ روز فرصت در نظر گرفته شده است؛یعنی افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنان صفر است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنان عدد «یک» است روزهای شنبه و یکشنبه و… می توانند برای دریافت وجوه خود تا سقف ۱۰ میلیون تومان به شعب مذکور مراجعه کنند.
در همین حال معاون دادستان مشهد نیز در پاسخ به اینکه وضعیت سپرده گذاران تعاونی های منحله الزهرا(س) و پیوند چه خواهد شد، گفت: به محض این که اموال این تعاونی های منحله به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شود، پرداخت وجوه سپرده گذاران این ۲ تعاونی نیز آغاز می شود.
 قاضی حیدری اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری دیگر مسئولان ذی ربط هر چه سریعتر اموال تعاونی های منحله به نام موسسه کاسپین ثبت شود تا  آن ها بتوانند وجوه سپرده گذاران را پرداخت کنند.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن