اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

اقدامات شهرداری مشهد به عنوان یکی از کمیته های مشهد ۲۰۱۷ فعالانه، مطلوب و عالی بوده است

کد خبر : 4789

شهرداری مشهد به عنوان یکی از کمیته های ۴ گانه شورای مشهد ۲۰۱۷ بسیار مطلوب عمل نموده و امید است با برنامه ریزی های انجام شده و تعامل بتواند به شایستگی وظیفه خود را برای میزبانی از مهمانان و زائران امام علی بن موسی الرضا ( ع ) انجام دهد.به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست مشترک رؤسای ستادهای شورای هماهنگی و برنامه ریزی و رؤسای کمیته های ویژه پایتخت فرهنگ اسلامی و در گفتگو با خبرنگاران افزود، گزارش های خوبی از طرف دستگاه ها و نهادهای مسئول ارائه شد که نشان دهنده تلاش خادمانه و اوج نگاه معنوی و مسئولانه مدیران برای برگزاری هر چه با شکوه رویداد مشهد در سال ۲۰۱۷ میلادی است. دکتر علی جنتی همچنین به اقدامات و برنامه های شهرداری مشهد در زمینه های عمرانی و فرهنگی اشاره کرد و از فعالیت های انجام شده مدیریت شهری اظهار رضایت نمود.
گفتنی است دکتر سید صولت مرتضوی شهردار مشهد که به همراه انتظاری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، سید رحمان میرزائیان مسئول دبیرخانه ستاد مشهد ۲۰۱۷ و مهدی رضوی کیا مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در این جلسه حضور یافته بود با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های مشهد‌ ٢٠١٧ و اقدامات شهرداری درباره این رویداد گفت: پروژه‌هایی در این حوزه تعریف شده است که به طور قطع با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز با بیان اینکه با توجه به زمان محدود باقی مانده امیدواریم تدبیری اندیشیده شود تا کمبودهای اعتباری فعالیت‌ها را با مشکل مواجه نکند، بیان کرد: متاسفانه بیش‌از هزار و ۶٠٠‌میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پیش‌بینی شده اما تاکنون تنها حدود ٣٨٠‌میلیارد تومان محقق شده است.محسن انتظاری‌هروی افزود: مشهد به عنوان مهم‌ترین شهر جهان تشیع در جهان مطرح است، بنابراین با توجه به اقدامات سعودی‌ها و جریان‌های تکفیری از این فرصت باید به نحو مطلوبی بهره جست.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهرداران جهان اسلام در روزهای ۶ و ٧‌اردیبهشت ماه‌٩۶ گفت: این اجلاسیه از برنامه‌های شاخص رویداد مشهد‌٢٠١٧ خواهد بود و تاکنون ١٨‌شهر جهان اسلام برای حضور در این اجلاسیه اعلام آمادگی کردند.
مهدی رضوی‌کیا با بیان اینکه در اسفند ماه سال جاری نیز اجلاس جهانی شهر ایمن در مشهد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این اجلاسیه نیز روزهای ١۶ تا ١٨‌اسفندماه برگزار می‌شود و فراخوان آن نیز داده شده است.
مسئول دبیرخانه ستاد مشهد‌٢٠١٧ شهرداری مشهد با تشریح طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و اطلاع‌رسانی رویداد پایتخت فرهنگ اسلامی گفت: طی سال‌٢٠١٧ برنامه‌های مختلفی از جمله همایش بین‌المللی جاده ابریشم و کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، اعطای جایزه بین المللی گوهرشاد،بازسازی بناهای معماری و شاخص جهان اسلام در مشهد،خواهر خواندگی روزنامه های شاخص جهان اسلام با روزنامه های مشهد، تنها بخشی از برنامه‌های گسترده مدیریت شهری برای مشهد ۲۰۱۷ خواهد بود. سید رحمان میرزائیان افزود: بهره‌برداری از خط‌٢ قطار شهری مشهد، اسکان زائر، تاکسی گردشگری، اصلاح تابلوهای شهری به چند زبان دنیا، طرح زیبا‌سازی منتهی به حرم و توسعه پارک مینیاتوری از دیگر فعالیت‌‌ها خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن