شهری

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواستار شد:

اقدام بهنگام دستگاه های متولی در زمینه حفظ حقوق بیت المال

کد خبر : 48503

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ فرزاد بهشتی خواستار انجام اقدامات بهنگام توسط دستگاه های متولی در زمینه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی شد.

برپایه همین گزارش معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با تشریح بخشی از اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: مهمترین نکته ای که باید توسط دستگاه های متولی مورد توجه قرار گیرد حضور بهنگام و اقدام بهنگام در مواجهه با دست اندازی به منافع عمومی است.

سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مشهد در این زمینه افزود: با توجه به اهمیت حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی؛ فوریت اقدامات در حوزه مواجهه و برخورد با جرائم و تخلفات در این زمینه مورد تأکید است تا شاهد اثربخشی بیشتر فعالیت ها باشیم.

فرزاد بهشتی خاطر نشان کرد: با توجه به رصد مشکلات در این زمینه؛ جلسات متعدد تخصصی و مکاتبات مختلف با مراجع قانونی به صورت مستمر در حال برگزاری و انجام است و با توجه به تعاملات مطلوب بین بخشی صورت پذیرفته؛ اقدامات خوبی در مشهد و شهرستانها در زمینه پیشگیری از تصرفات جدید و اعاده به وضع سابق تصرفات غیرقانونی گذشته انجام شده که نمونه های آن را در برخی مناطق از جمله در منطقه عارفی شاهد بوده ایم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حل مشکلات مالکیتی باید در اولویت قرار گیرد و فعالیت ها در این زمینه به صورت مستمر رصد و پایش می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن