اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

شهرداری مشهد تا کنون هیچ بودجه ای از دولت برای رویداد مشهد ۲۰۱۷دریافت نکرده است

کد خبر : 4633

جانشین شهردار در رویداد مشهد ۲۰۱۷ گفت: اگر چه دولت در استان درصدی از اعتبارات عمرانی موجود خود را به پروژه هایی برای این منظور به دستگاههای دولتی اختصاص داده است ولی شهرداری مشهد تا کنون هیچ بودجه ای را از دولت دریافت نکرده است.


علی اصغر عنابستانی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد جهت آماده سازی مردم مشهد برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: شهرداری مشهد در نظر دارد هدف واحدی را برای این منظور طراحی کند تا در نگاه مردم سطح مشهد یک ساختار منسجمی شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه در اولین جلسه شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ از این طرح رونمایی و مصوب می شود؛ تصریح کرد: بعد از اجرای مدیریت شهری سازمان ها و روابط عمومی ها موظف هستند تا اقدامات عملی برای فضای عمومی شهر را انجام دهند.
وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان ستاد شهری در رویداد مشهد ۲۰۱۷ است؛ افزود: شهرداری به عنوان متولی ستاد ۲۰۱۷ یک سری وظایفی برای خود قائل است که مستقل از ستاد ملی شهرسازی انجام می دهد با این وجود از همکاری و مشارکت با ستاد ملی شهرسازی استقبال می کند.
جانشین شهردار در رویداد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: اگر چه دولت در استان درصدی از اعتبارات عمرانی موجود خود را به پروژه هایی برای این منظور به دستگاههای دولتی اختصاص داده است ولی شهرداری مشهد تا کنون هیچ بودجه ای را از دولت دریافت نکرده است.
وی با ابراز نگرانی از بی توجهی دولت به رویداد مشهد ۲۰۱۷، عنوان کرد: موضوع ۲۰۱۷ هنوز یک گفتمان غالب ملی نشده است و توجهی نیز از طرف دولت به این رویداد مهم نشده است.
عنابستانی با اشاره به تلاش استانداری خراسان رضوی برای حمایت از رویداد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: اگر چه استانداری تلاش می کند تا حمایت کم دولت را جبران کند ولی با توجه به توانمندی محدود استانداری برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ به نظر می رسد فرصت های زیادی را از دست داده ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن