اجتماعیستون اصلی

بانوان مشهدی حرم مطهر امام رضا(ع) را گلباران کردند

کد خبر : 4508

همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) روز پنجشنبه حرم منور برادر بزرگوار آن بانو، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط بانوان مشهدی گلباران شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،  در این روز که به نام ‘روز دختر’ نامگذاری شده است هزاران بانوی دلداده و مشتاق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با در دست داشتن شاخه های گل صبح امروز در میدان شهدا مشهد اجتماع و سپس مسیر خیابان آیت الله شیرازی را به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) طی کردند.
در میانه راه خادمان بارگاه منور رضوی با لباس مخصوص خدمت و در دست داشتن گل، بانوان را تا رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا (ع) مشایعت نمودند.
امروز حرم مطهر به یمن میلاد خواهر بزرگوار امام رئوف مزین شده و عطر معنویت و نشاطی که بانوان در چنین روز خجسته ای با خود به حرم آوردند فضا را بیش از پیش دل انگیز و روح افزا کرد.
بانوان مشهدی پس از نثار گلها به سمت پنجره فولاد حرم مطهر، در رواق امام خمینی(ره) اجتماع نموده و خجسته میلاد حضرت معصومه(س) را جشن گرفتند.
در این مراسم ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی پرداخته و یکی از کارشناسان مذهبی در توصیف ویژگیهای حضرت معصومه(س) به سخنرانی پرداخت.
مراسم گلباران حرم حضرت رضا(ع) در آغازین روز دهه کرامت، همزمان با گلباران حرم حضرت معصومه(س) انجام گرفت و با این مراسم جشن های دهه کرامت در حرم قدسی امام رئوف آغاز شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن