اجتماعیاخبار مهم

ظهر امروز انجام شد؛ تودیع مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

کد خبر : 15882

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش صبح مشهد، امیر پور مهدی که از ابتدای شروع به کار علیرضا رشیدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی، کار خود را در سمت مدیر کل روابط عمومی استانداری، آغاز کرده بود، پس از ۴ سال ظهر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت از سمت خود استعفا داد که مورد موافقت استاندار هم قرار گرفت. مراسم خداحافظی وی با حضور استاندار و تنی چند از همکاران وی برگزار و از زحمات وی قدردانی شد. متن نامه خداحافظی وی به شرح ذیل می باشد.

((هو علیم بذات الصدور))

رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق و اجعل لی لدنک سلطاناً نصیرا
«سوره اسراء ، آیه۸۰ »

با سلام و احترام حضور سروران گرانقدر؛
توفیق خدمت در جوار مضجع شریف امام هشتم (علیه السلام) به عنوان پایتخت معنوی ایران از الطاف بزرگ الهی به اینجانب بوده که زبان از عهده شکر و سپاس گذاری آن قاصر است.
خداوند منان را شاکرم که بر بنده منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پرمحبت خانواده بزرگ استانداری خراسان رضوی سپری کنم. شایسته است از همراهی همکاران با دل های نورانی تان که در دوران حضور اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه خدمت به زائران و مجاوران ثامن الحجج(ع) تلاش نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های اخلاقی استاندار محترم، معاونان شایسته، مدیران توانمند و دیگر عزیزان و همکاران پرتلاش در سطح استان خراسان رضوی نصیبم شد. از این روی با سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی، بالاخص مدیران و دست اندرکاران رسانه و مطبوعات استان، نعمت بی کران از خداوند متعال برای شما عزیزان آرزومندم.
با اذعان به این حقیقت که آنچه در زمان تصدی اینجانب محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است.
حال که مقرر است تا این فرصت خدمتگزاری را به مقصد دیگری ترک نمایم؛ تمامی دوستان و همکاران صمیمی ام را به خداوند سبحان می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت، بر من ببخشایید و حلال فرمایید که در ادامه محتاج دعای شما عزیزان هستم.
بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش ها و حمایت های همه همکاران در این امر اعم از ائمه جمعه و جماعات محترم سراسر استان، مدیران و روسای محترم دستگاه ها، فرمانداران محترم، مسوولان محترم روابط عمومی دستگاه ها و به ویژه حمایت ها و وسعت نظر جناب آقای دکتر رشیدیان، استاندارمحترم در امر اطلاع رسانی و خدمت رسانی به مردم شریف استان تقدیر و تشکر نموده و طلب حلالیت نمایم.

امیرپورمهدی
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن