اقتصادیستون اصلی

موفقیت شهرداری مشهد در حوزه جذب مشارکت ها وسرمایه گذاری

کد خبر : 4331

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری مشهد از امکانات و شرایط به‌خوبی استفاده کرده و توانسته پروژه‌های مشارکتی قابل‌توجهی را بهره‌برداری کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداری شهر ارومیه ازجمله نائب رئیس شورای اسلامی شهر حسین بخشایشی، رئیس سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، سید هادی ذاکر، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی محمد خلیل پور، امیر صحابی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری مشهد بازدید کردند.
حسین بخشایشی بابیان اینکه کشور در رکود اقتصادی قرار دارد و کمتر کار و برنامه سرمایه‌گذاری صورت می‌پذیرد، ضمن اعلام خرسندی از وضعیت مطلوب اقتصادی در شهر مشهد، اظهار کرد: شهرداری مشهد تاکنون کارنامه مورد قبولی رادر حوزه جذب سرمایه از خود به ثبت رسانده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: شهرداری مشهد از امکانات و شرایط به‌خوبی استفاده کرده و توانسته پروژه‌های مشارکتی قابل‌توجهی را بهره‌برداری کند.
وی افزود: ضمن فراگیری برنامه‌ها و ایده‌های اجرایی در مدیریت اقتصادی شهری، امید آن راداریم تا با الگو گیری از طرح‌های اقتصادی شهرداری مشهد آن را در شهر ارومیه پیاده‌سازی کنیم.

تجربیات خودرا دراختیار سیارشهرداری ها می گذاریم

محمدرضا مزجی، معاون اقتصادی شهرداری مشهد نیز در جلسه‌ای که با حضوراین هیئت برگزار شد، بیان کرد: شهرداری‌ها تجارب ارزشمندی در خصوص عملکرد حوزه مدیریت شهری دارند وشایسته است طی جلسات متعدد و مداوم در طول سال این تجارب را تبادل کنند.
وی ضمن اعلام رضایت از این تبادل تجارب، تصریح کرد: در حوزه مدیریت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهری شهر مشهد تجارب ارزشمندی دارد و به‌منظور اجرا و پیاده‌سازی آن‌ها را در اختیار سایر شهرداری‌ها قرار خواهیم داد.
گفتنی است در این بازدید از پروژه‌های پارکینگ طبقاتی امام رضا، پروژه تجاری گلشن و پروژه مسکونی یاس از نزدیک دیدن کردند و با روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی نیز آشنا شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن