اجتماعیستون اصلی

توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی از اولویت های دولت یازدهم محسوب می شود

کد خبر : 4307

استاندار خراسان رضوی گفت: توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی از اولویت های دولت یازدهم محسوب می شود.

 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در بازدید از طرح های مخابراتی حاشیه شهر مشهد به اهمیت مخابرات در شکل گیری ارتباطات و مواقع وجود بحران اشاره و بیان کرد:مخابرات در همه جای دنیا نقش بسیار مهمی در شکل گیری ارتباطات دارد و این در مواقع وجود بحران به همه ثابت خواهد شد زیرا در آن موقع است که اگر زیر ساخت های مخابراتی در همه جا وجود نداشته باشد دچار مشکل برای برقراری ارتباط خواهیم داشت.

وی گفت: از اقدامات و الویت های دولت یازدهم این است که سکونتگاه های غیر رسمی را توانمند سازد و این با همکاری شرکت های ارائه دهنده خدمات میسر خواهد شد که خوشبختانه در بازدید به عمل امده از طرح های مخابراتی می توانیم نتیجه بگیریم که شرکت مخابرات استان وظیفه خود را به خوبی در حاشیه شهر مشهد انجام داده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که تمام حاشیه شهر مشهد تحت پوشش مخابرات است بیان کرد:توسعه شبکه مخابرات در نقاط حاشیه شهر مشهد کاملا مشخص است و خوشبختانه در هرمحله از حاشیه شهر مشهد که رفتیم ردپای خدمات مخابرات به خوبی در آنجا مشخص و نمایان بود و امیدواریم که این خدمات در این مناطق گسترده تر شود و شرکت مخابرات استان نگاه بیشتری به مناطق حاشیه ای داشته باشد.

رشیدیان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی اشاره کرد و افزود: اکثر مردم ایران دوست دارند که در همسایگی اقا علی ابن موسی الرضا زندگی کنند و علت اصلی که جمعیت حاشیه نشینی شهر مشهد افزایش چشم گیری داشته است همین موضوع می باشد ولی باید با یک برنامه منظم از رشد جمعیت در این مناطق جلوگیری به عمل آید.

وی گفت :صرفه جوئی،اطلاع رسانی و کار افرینی سه نقشی است که برای مخابرات اهمیت بسیار زیادی دارد و مخابرات می تواند با ارسال پیامک های فرهنگی به مخاطبان خود در حاشیه شهر مشهد در راستای تقویت فرهنگ اسلامی در این مناطق گام های موثری بردارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی هم با ارائه گزارشی از اخرین وضعیت خدمات مخابراتی در استان به خصوص در حاشیه شهر مشهد بیان کرد:ما در صدد هستیم که زیر ساخت هایمان را در تمامی نقاط استان از جمله حاشیه شهر مشهد تقویت کنیم که در این راستا تا کنون اقدامات موثری انجام گرفته است.

محمد سالاری افزود: نقاط حاشیه شهر مشهد برای ما اهمیت زیادی دارد بطوریکه ما در جلسات توسعه خدمات شرکت مخابرات سهم بسزائی را به توسعه خدمات تلفن ثابت,افزایش سرعت اینترنت و پوشش بهتر شبکه موبایل به این نقاط اختصاص می دهیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان در ادامه به سرقت کابل های مخابراتی در این مناطق اشاره کرد و افزود: با وجود هزینه های بسیار بالا خدمات را به مناطق حاشه شهر مشهد انتقال می دهیم و دوباره بعد از مدتی متوجه می شویم که خدمات با اخلال مواجه شده است که با بررسی های بیشتر مشخص می شود که مقدار بسیار زیادی ار کابل های مخابرات به سبرقت رفته است و این مشکل بسیار مهم ما در مناطق حاشیه شهر مشهد می باشد.

وی گفت: از استانداری و مراجع فانونی و انتظامی می خواهم که در این مورد به کمک شرکت مخابرات بیایند و ما را یاری کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن