ستون اصلیورزشی

اختصاص ۳۰ اتوبوس برای انتقال هواداران مشهدی به ورزشگاه ثامن

کد خبر : 4310

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: تا پایان لیگ شانزدهم، هر هفته تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی مشهد مقدس به صورت رایگان در اختیار هواداران دو تیم مشهدی قرار می‌گیرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مهر، مهدی رضوی کیا با اشاره به بازی دو تیم فوتبال سیاه‌جامگان و پدیده اظهار کرد: در راستای حمایت از تیم های ورزشی مشهد مقدس و تسهیل رفت و آمد شهروندان به ورزشگاه ثامن الائمه که در ده کیلومتری جاده مشهد شاندیز قرار دارد، مصوب شده است که هر هفته تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس در اختیار باشگاه های فرهنگی ورزشی پدیده خراسان و سیاه جامگان مشهد قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اولویت سازمان اتوبوسرانی مشهد مقدس جابه جایی زائر و مجاور در محدوده شهری است، افزود: اتوبوس هایی که در اختیار دو باشگاه لیگ برتری مشهد مقدس قرار می گیرد از اتوبوس های مستقر در خوابگاه‌ها و پایانه های اتوبوسرانی است تا روند جابه جایی مسافر خدشه دار نشود.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بیان کرد: سال گذشته در برخی هفته ها، ۶۰ دستگاه اتوبوس با تخفیف در اختیار باشگاه ها قرار می گرفت که با تغییر دیدگاه نسبت به ورزش شهر مقرر شد تا هر هفته تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی مشهد مقدس به صورت رایگان در اختیار هواداران دو تیم مشهدی قرار بگیرد

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن