اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

جانبازان صبورترین افراد جامعه هستند

کد خبر : 4279

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جانبازان صبورترین افراد جامعه هستند، گفت: بالاترین جایگاه ایمان، صبر است.

به گزارش صبح مشهد، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان دقایقی پیش در بازدید از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد در سخنانی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در جمع رزمندگان و دلاورمردان غیور و غیرتمند دفاع مقدس و مدافع حرم هستم.

وی افزود: پیام مقاومت و ایستادگی شما غیورمردان را به تمامی سربازان ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج می‌رسانیم تا آنها هم همانند شما آماده مبارزه با دشمنان باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه باید نسل سوم و چهارم انقلاب را با این شیرمردان آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: این دلاورمردان با این وضعیت جسمی که دارند، همچنان شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» را سر می‌دهند و باید به این غیرت و همت آفرین گفت و آن را الگویی برای نسل سوم و چهارم قرار داد.

پوردستان با اشاره به اینکه بالاترین جایگاه ایمان، صبر است، گفت: شما جانبازان صبورترین افراد هستید. شهید به ملکوت اعلاء پیوست اما جانباز هر روز شهادت را تجربه می‌کند و درد و رنج زیادی را متحمل می شود. برای همه جانبازان آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی داریم و امیدواریم که توفیقی نصیب ما شود که همیشه قدردان شما باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن