اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

اجتماع صادقیون؛ صبح شنبه میدان شهدا

کد خبر : 4269
 صبح شنبه همزمان با سالروز شهادت ششمین پیشوای شیعیان جهان، امام جعفر صادق(ع) اجتماع بزرگ صادقیون به همراه تشییع پیکر پاک شهدای گمنام برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، این اجتماع ساعت ۹ صبح از عرصه میدان شهدا آغاز می‌شود و عزاداران مکتب جعفری با همراهی آیت ا… صافی گلپایگانی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
«حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی» معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی نیز در این باره گفت: عزاداران صادقیون پس از تشرف به حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی(ره) گرد هم می‌آیند و در ادامه آیت‌ا… «سیداحمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در استان در جمع عزاداران سخنرانی خواهد کرد.
همچنین به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) آیت‌ا… مکارم شیرازی امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی سخنرانی خواهد کرد.

عاشقان، میهمان داریم…
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده «عباسعلی اوسطی» و ۵ شهید گمنام تازه تفحص شده در مشهد، نیشابور و چناران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

همچنین صبح دیروز پیکر مطهر شهید «عباسعلی اوسطی» و ۹ شهید گمنام وارد فرودگاه مشهد مقدس شد که پیکر مطهر ۴ شهید گمنام به استان خراسان شمالی انتقال یافت و پیکر ۵ شهید نیز در خراسان رضوی تشییع و خاکسپاری می‌شود. بر اساس اعلام این کمیته، پیکر مطهر ۴ شهید گمنام امشب میهمان مراسم پر فیض دعای کمیل در صحن جامع حرم مطهر رضوی خواهد بود.

همچنین مراسم وداع با ۲ شهید گمنام، فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در خیابان فلاحی ۱۶ برگزار می‌شود. پیکر این دو شهید روز شنبه در اجتماع عزاداران شهادت امام صادق(ع) که از ساعت ۹ صبح در میدان شهدای مشهد برگزار خواهد شد،  با حضور خیل عزاداران تشییع می‌شود و مراسم خاکسپاری این دو پیکر مطهر، از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه در مسجد و مجتمع فرهنگی امام محمد باقر(ع)، واقع در قاسم آباد آغاز خواهد شد. همچنین مراسم استقبال و وداع با پیکر دو شهید گمنام فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه چناران برگزار می‌شود و ساعت ۸:۳۰ شنبه از محل مصلی  تشییع و در پارک ملت این شهر خاکسپاری خواهد شد.  مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «اوسطی» نیز صبح شنبه در نیشابور برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن