اسلاید شوستون اصلیورزشی

اعتلا ورزش همگانی در گرو موفقیت ورزش قهرمانی می باشد

کد خبر : 4288

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نگاه استراتژیک ما در این قضیه، به ورزش قهرمانی ختم می شود چرا که موتور حرکت ورزش همگانی است و باید این نگاه گسترش یابد. باید ورزش قهرمانی را در شهرستان ها پروبال دهیم و زیر ساخت ها را برای آن ها مهیا کنیم.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزشهای رزمی پس از تشکر از همه مسئولان و دوستان شرکت کننده در جلسه به چند نکته ذیل اشاره داشت:

باید همه ی این فعالیت ها در یک سبد ریخته شود تا رشد و نمو ورزش در جامعه گسترش یابد و به شاخص حداقل ۳۰ درصدی در جامعه برسیم، که با کمک دوستان و مسئولین محترم این افق با برنامه ریزی در ورزش همگانی و قهرمانی محقق خواهد شد.

اعتبارات را نباید در مجلس پیگیری کرد، بلکه باید در لایحه پیش بینی نمود زیرا مجلس بنایی بر تغییر لایحه دولت در بحث بودجه را ندارد. سیاست واقعی دولت ها در لایحه بودجه نمایان می شود، لذا این حمایت را باید در لایحه بودجه ببینیم. ایشان در این باره افزودند: در لایحه بودجه امسال که به مجلس تقدیم شد اصلا امر بزرگ المپیک به صورت جدی دیده نشده بود! البته این موضوع به وزیر محترم ورزش منتقل شده است و ایشان نیز نسبت به این امر تاکید داشته اند که لایحه در حد انتظار نبوده است.

تمرکزگرایی شدید در تهران و حجم انبوه امکانات، پول و … باعث شده است که به ورزش های قهرمانی در سطح شهرستان ها کمتر پرداخته شود (هر چند که باید به تهران نگاه ویژه داشت) لذا باید تمرکز زدایی به جد، در سیاست های اعلامی و اجرایی دیده شود.

نگاه استراتژیک ما در این قضیه، به ورزش قهرمانی ختم می شود چرا که موتور حرکت ورزش همگانی است و باید این نگاه گسترش یابد. باید ورزش قهرمانی را در شهرستان ها پروبال دهیم و زیر ساخت ها را برای آن ها مهیا کنیم.

واگذاری سالن ها باید منجر به خدمات بیشتر به مردم شود و باید سهم مردم از بهره برداری ها افزون تر گردد. در رقابت ها، همه فشار را نمی توان به فردی که به میدان می رود متحمل کرد، بلکه باید پیش بینی هایی از قبل اتخاذ گردد تا او بتواند با خیالی آسوده در میدان حاضر شود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن