اقتصادیستون اصلی

تازه ترین خبر ها درباره ورود پدیده به فرابورس

کد خبر : 4215

وزیر کشور دیشب در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در مشهد درجمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پدیده گفت: پدیده در سطحی نیازمند پیگیری های ملی و هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای مختلف است که خوشبختانه ماحصل این پیگیری ها یک مجموعه ۱۶ بندی شده  که همه راهکارها در آن لحاظ شده است .

به گزارش صبح مشهد رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ورود پدیده به فرابورس، اعلام نظر در این باره را به استاندار خراسان رضوی  واگذار کرد و استاندار نیز در این باره گفت: موضوع فرابورس در حال پیگیری است که هفته آینده پس از حصول نتایج اولیه در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

رشیدیان در توضیح بیشتر گفت: در رابطه با ورود به بورس جلسه ای با حضور مسئولان عالی رتبه بورس در تهران گذاشته شد و  در پی این جلسه پنج بند ازبیانیه مورد نظر تنظیم شد که تقریبا کارها انجام شده و هفته آینده جلسه ای مجدد برای ادامه پیگیری ها جهت ورود پدیده به فرابورس خواهیم داشت، زیرا ورود به بورس با توجه به شرایط حسابرسی که صورت گرفته، امکان پذیر نیست.
استاندار افزود:موضوع اصلی مورد تاکید وزیر محترم کشور در مصوبه ابلاغی، بحث باز کردن بن بست عدم خرید و فروش برگه های سهام و قیمت گذاری واقعی آن بود که الحمدلله انجام شد.
هرگاه لازم باشد استانداران را تغییر می دهیم
وزیر کشور همچنین در پاسخ خبرنگار خراسان درباره اخبار تغییر مدیران و استانداران گفت:همه ما رفتنی هستیم چه بخشدار چه استاندار یا وزیر وهرگاه ارزیابی ها یمان نتیجه اش نیازبه تغییر باشد مدیران را تغییر می دهیم که درخصوص   استاندار خراسان رضوی به چنین نتیجه نرسیده ایم اما درخصوص استان های دیگر امکان تغییر هست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن