اسلاید شواقتصادیستون اصلی

شهرداری مشهد یک سازمان عنکبوتی نیست که اعتمادی برای سرمایه گذاری در ان وجود نداشته باشد

کد خبر : 4210

معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد یک سازمان عنکبوتی نیست که اعتمادی برای سرمایه گذاری در ان وجود نداشته باشد بلکه بعد از تهران یکی از بزرگترین بودجه ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار صبح مشهد، محمد رضا مزجی در همایش تجلیل از خادمان اقتصادی که عصر سه شنبه در فرهنگسرای قران و عترت برگزار شد؛ اظهار کرد: سرمایه گذاری در کشور به شکل خرد و کلان صورت می گیرد؛ افراد ثروتمند با سرمایه کلان خود و افراد معمولی با اندک سرمایه خود در سرمایه گذاری ها مشارکت می کنند.
وی با بیان اینکه یکی از سرفصل های اقتصاد مقاومتی افزایش مشارکت های مردم در حوزه اقتصاد است تصریح کرد: شهرداری مشهد با تدبیر و اندیشه موثر شورای اسلامی شهر مشهد طرحی را ایجاد کرده که همه،حتی افرادی که در حال حاضر درامدی ندارند با شرکت در این طرح می توانند سرمایه گذاری کنند.
مزجی با بیان اینکه طرح بارش باران منحصرا در مشهد ایجاد شده است؛ افزود: در این طرح هر کس با هرمیزان درآمد می تواند در سرمایه گذاری های بزرگ مشارکت داشته و از سود اقتصادی پروژه های بزرگ بهره مند شود.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به مشارکت ۲هزار و ۵۵۰میلیارد تومانی شهرداری در پروژه های سال گذشته، اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها از تصدی گری برای این مبلغ فارغ شدیم.
وی تصریح کرد: امسال نیز شهرداری پروژه های جدیدی به مبلغ ۱۰هزار میلیارد تومان تعریف کرد که از این مبلغ نزدیک به ۴هزار میلیارد تومان جذب سرمایه گذار صورت گرفته است.
مزجی با بیان اینکه طرح بارش باران۱ زمینه ای را فراهم می کند تا هرکس با هر میزان پرداخت به صورت قسطی در پروژه های زیر ساختی مشهد سهیم شود؛ ادامه داد: این اقساط از ۱۵هزار تومان تا سقف ۱۸۰هزار تومان در ماه می باشد.
وی در خصوص طرح بارش باران ۲ اظهار کرد: در این طرح هر فرد با مبلغ دلخواه تا سقف ۱۷میلیون تومان در این طرح شرکت و در آخر دوره از سود وافر این طرح بهره مند شود.
مزجی با بیان اینکه شهرداری یک دستگاه عنکبوتی نیست؛گفت: سقف بودجه مصوب شهرداری مشهد در سال ۹۵ ، ۱۰ هزار میلیارد تومان است در حالی که این بودجه در شهر های اصفهان، شیراز،تبریز و کرج ۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان است .
وی تصریح کرد: این در حالی است که بودجه شهرداری تهران حدود دوبرابر مشهد است و این نشان میدهد که شهرداری مشهد از اعتبار بالایی برخوردار است.
مزجی با اشاره به شرکت مادر تخصصی زائر بیان کرد: این طرح با مشارکت شهرداری مشهد و شهرداری های سراسر کشور، آستان قدس رضوی و شرکت های سرمایه گذاری صورت می گیرد و سود آن تضمین شده است.
وی در پایان با اشاره به اهمیت خدمت به زائرین امام هشتم گفت: واژه خادمان اقتصادی کلمه برازنده کسانی است که با مشارکت در توسعه شهر گامی را برای خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حضرت رضا بر می دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن