اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

تحصیل شهردار مشهد در تهران به صورت کاملا غیر حضوری است/ شهردار مشهد حتی در روزهای تعطیل در اختیار شهرداری است

کد خبر : 4243

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: شهردار مشهد به صورت کاملا غیر حضوری درس می خواند و برای تحصیل نیازی به حضور مستمر در تهران ندارد؛ تنها برای انجام ماموریت‌های خود به تهران سفر می‌کند.

مهدی رضوی کیا در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد، در پی انتشار نامه ای از سوی محمدرضا دیمه کار عضو شورای اسلامی شهر مشهد در کمسیون فنی و عمران به ریاست محترم شورا و همچنین خبر یکی از سایت‌های تحلیلی در خصوص عدم حضور چند روزه سید صولت مرتضوی، شهردار این شهر در هفته و سفر او به پایتخت اظهار کرد: شهردار مشهد به صورت کاملا غیر حضوری درس می خواند و برای تحصیل نیازی به حضور مستمر در تهران ندارد؛ تنها برای انجام ماموریت‌های خود به تهران سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه تحصیل شهردار به دلیل غیر حضوری بودن منافاتی با کار ایجاد نمی کند تصریح کرد: ایشان تمام وقت حتی در روزهای تعطیل که باید با خانواده باشند در اختیار شهرداری هستند و از صبح خیلی زود تا نیمه‌های شب در شهرداری حضور دارند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد افزود: شهردار مشهد حتی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم شهر امام رضا(ع)، سفر هفته قبل خود به مالزی برای حضور در اجلاس شهرداران جهان را لغو کرد.

رضوی کیا ادامه داد: همان گونه که می‌دانید در بحث تحصیل غیر حضوری نیازی به مراجعه نیست و آقای مرتضوی هم تنها هر چند ماه یک بار و در روز تعطیل و غیرکاری برای امتحانات شاید به تهران مراجعت کنند.

رضوی کیا بیان کرد: قبلا در خصوص تحصیل شهردار مشهد به شیوه های مختلف پاسخ داده شده است و برای ما این نامه اهمیتی ندارد.

شایان ذکر است، خانواده شهردار مشهد از ابتدای حضور وی در مشهد ساکن شدند ضمن اینکه شهرداری مشهد حق اعاده حیثیت و اقدام حقوقی و قضایی علیه رسانه‌هایی که به انتشار اکاذیب در این خصوص پرداختند، قائل است.

می‌توان گفت با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر، تخریب شهردار و شورای اصولگرا و ارزشی بیشتر خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن