اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

دولت از ردیف های متفرقه به رویداد مشهد ۲۰۱۷ بودجه اختصاص دهد

کد خبر : 4187

جانشین شهردار مشهد در امور مشهد ۲۰۱۷ گفت: دولت از طریق ردیف های متفرقه می تواند بودجه و اعتباراتی را برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ اختصاص دهد و این زمان فوت شده را جبران کند.
علی اصغر عنابستانی در گفتگو با صبح مشهد در خصوص شورای سیاست گذاری که توسط هیئت دولت تشکیل شده است؛ اظهار کرد: شورای سیاست گذاری که طی چند روز گذشته در هیئت دولت به تصویب رسید موضوع جدیدی نیست چرا که که این شورا طی یک سال و نیم گذشته با حضور وزیر ارشاد در کشور تاسیس شده بود!
وی تصریح کرد: شورای سیاست گذاری با برگزاری چند جلسه اساس نامه ای را تنظیم کرد که بر اساس ان شورای سیاست گذاری در ابتدا از سه زیر مجموعه و بعد به اضافه شدن یک زیر مجموعه دیگر، از چهار زیر مجموعه شهری، مناسبت ها، روابط بین الملل و عمرانی تشکیل شده بود.
وی ادامه داد: زیر مجموعه شهری توسط شهرداری، مناسبت ها توسط سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط بین الملل توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات و عمرانی توسط معاونت عمرانی استاندارای اداره می شود.
جانشین شهردار مشهد در امور مشهد ۲۰۱۷ در ادامه بیان کرد: همین ساختار را وزرات ارشاد با تاخیر به مصوبه دولت برد و اتفاق تازه ای برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ نبود.
وی با بیان اینکه اکنون باید مصوبات بهتری به هیئت دولت برده می شد؛ عنوان کرد: چرا که این ساختار ۱٫۵ سال قبل ایجاد شد و اکنون این ساختار به تصویب رسید که بسیار دیر است.
وی اظهار کرد: مطرح شدن موضوع مشهد ۲۰۱۷ در هیئت دولت در ۵ ماه باقیمانده به سال ۲۰۱۷ دیر است اما دولت از طریق ردیف های متفرقه می تواند بودجه و اعتباراتی را برای این منظور اختصاص دهد و این زمان فوت شده را جبران کند
عنابستانی در پایان گفت: فرصت پایتخت فرهنگی مشهد فرصتی بی نظیر برای دیپلماسی عمومی، فرهنگی و ترسیم جایگاه ایران در بین کشورهای اسلامی است و امیدواریم دولت با ورود جدی تر خود به این رویداد مهم بپردازد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن