اجتماعیستون اصلی

جزئیات مراسم تشییع پیکر مادر شهید صیاد شیرازی اعلام شد

کد خبر : 4167

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجاجزئیات مراسم تشییع پیکر مادر شهید صیاد شیرازی در مشهد را اعلام کرد.

به گزارش صبح مشهد، به نقل از مهر علی جهانشاهی صبح سه‌شنبه در نشست خبری ویژه مراسم تشییع پیکر مادر شهید صیاد شیرازی، با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی به گردن همه ما ایرانیان حق دارد، اظهار کرد: مادر این فرزند نیز به خاطر تربیت چنین فرزندی شایسته قدردانی است.

وی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی از لحاظ ایمان، اخلاص، تعهد، تدین، صداقت، سختکوشی و ایثارگری برای همه ما الگو بود که باعث شد نامش برای همیشه در تاریخ جاودانه بماند.

جهانشاهی با اشاره به مقام والای این شهید بیان کرد: او دارای چنان عظمتی بود که  مقام‌معظم رهبری برتابوتش بوسه زدند، به همین دلیل با توجه به اینکه مادر این شهید گرانقدر دیروز به رحمت خدا رفت، باید مراسمی درخور شان وی برگزار شود

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهربانو شجاع، مادر شهید صیاد شیرازی، عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر مادر شهید صیاد شیرازی ساعت ۸ صبح فردا از مهدیه به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شده و سپس جهت تدفین به خواجه‌ربیع منتقل می‌شود.

وی با اشاره به حضور مسئولین لشکری و کشوری در این مراسم گفت: امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی، سخنران این مراسم در مهدیه مشهد است، مراسم ترحیم این بانوی فرهیخته نیز پنجشنبه  از ساعات ۹ و سی تا  ۱۱ و ۳۰ دقیقه و عصر همان روز  از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و جمعه نیز از ساعات ۹ و سی تا  ۱۱ و ۳۰ دقیقه برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی متعلق به همه ایران اسلامی است و یاد و خاطره این شهید برای همیشه در ارتش جمهوری اسلامی ما زنده و جاودانه است.

محمدحسین جهانبخش ادامه داد: شهید صیاد شیرازی نقطه اتصال بین ارتش و سپاه و بسیج بود و توانست این سه را به یکدیگر پیوند دهد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امروز کوچکترین وظیفه ما این است که آنچه را که در شان مادر این شهید است، به بهترین شکل  ممکن انجام دهیم.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن