دانش و فناوریستون اصلیپربازدیدترین ها

۶۰ درصد بودجه زیارت را به شهرداری مشهد دادیم

کد خبر : 4032

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در چهار سال گذشته ۵۰ تا ۶۰ درصد اعتبارات زیارت را به شهرداری مشهد دادیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، محمدحسن واحدی با اشاره به ماده ۱۲ برنامه پنجم توسعه، اظهار کرد: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه زیارت در اعتبارات سنواتی استان‌های خراسان رضوی، فارس و قم در نظر گرفته می‌شود و با نظر معاونان هماهنگی امور زائران استانداری‌های این سه استان، بین عوامل دست‌اندرکار زیارت توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه زیارت تنها به شهرداری مشهد تعلق نمی‌گیرد، افزود: تمام شهرداری‌هایی که به زائران حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) خدمت می‌کنند از این بودجه بهره‌مند می‌شوند. ۵۰ تا ۶۰ درصد اعتبارات زیارت در چهار سال گذشته به شهرداری مشهد تعلق گرفت.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی یادآور شد: زیارت قدرت نرم جهان اسلام است، تاکید بر بحث زیارت و تعمیق فرهنگ رضوی به عنوان یک امر فرهنگی و در نهایت معنوی دنبال می‌شود.

واحدی درباره تشکیل فراکسیون زیارت در مجلس گفت: پیشنهاد تشکیل این فراکسیون از سوی نمایندگان خراسان رضوی به مجلس ارائه شد. امیدواریم نمایندگان موافقت کنند، در این صورت تمام نمایندگان می‌توانند در این فراکسیون عضو شوند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن