اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

باید به ظرفیت‌های نیروی انسانی و خلاقیت خویش متکی باشیم

کد خبر : 4003
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هر یک از دوستان نخبه ما  احتیاج به پیگیری داشته باشند، از آن‌ها حمایت خواهیم کرد؛ باید اتکای ما به ظرفیت‌های نیروی انسانی و خلاقیت‌هایمان باشد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در اختتامیه جشنواره اختراعات منطقه‌ای رویش خاوران که در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در مجلس ما سعی می‌کنیم از نخبگان با ارتباطات‌ لازم حمایت‌های خود را از این قشر انجام دهیم.
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از این اختراعات باید به صنعت ارائه شوند تا چرخه تولید به حرکت در بیاید و خود مخترعین هم پیگیر مطالبات خود باشند.
پژمانفر درباره عملکرد مدیران عنوان کرد: نگاه مدیران باید نگاه واقعی به تولید باشد و متاسفانه گاهی به دلیل عدم دقت مدیران کارهای بزرگ، کوچک شمرده می‌شوند و مورد غفلت قرار می‌گیرند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه مدیران در کشور ما بیشتر انرژی خود را به اقدامات کوچک معطوف می‌کنند و سرگرم کارهای جاری و روزمره می‌شوند. این روند به جایی رسیده که متاسفانه ظرفیت‌های کشور از کار ایستاده است.
در ادامه این مراسم دکتر احمدی‌زاده، رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، در خصوص حمایت‌های این بنیاد از نخبگان تصریح کرد: براساس پیشنهادات ارایه شده مقرر شد حمایت‌ها در مسیر توانمندسازی نخبگان پیش رود و این قشر بتوانند راه تجاری‌سازی را ادامه دهند.
وی اضافه کرد: براساس این پیشنهادات مخترعین آن دسته از اختراعاتی که قابلیت تجاری‌سازی ندارد، با کارآفرینان بزرگ همکاری داشته باشند.
رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با بیان اینکه این بنیاد بیش از ۵۰ درصد از بودجه خود را صرف برنامه‌های نخبگان می‌کند، گفت: بر همین اساس ما برای ایجاد انگیزه و امید در نخبگان حمایت‌های بیشتری از این افراد خواهیم داشت و از اختراعاتی که با نیازهای جامعه منطبق است و باعث رفع مشکلات می‌شود، پشتیبانی می‌کنیم.
در پایان این مراسم از برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی تقدیر و به غرفه‌های برتر این جشنواره جوایزی اهدا شد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن