اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

روی پرده سینماهای مشهد چه می‌گذرد؟

کد خبر : 3951
در روزهای انتهایی اولین ماه از تابستان ۹۵، هم اکنون ۱۱ فیلم سینمایی در ۴ سینمای فعال مشهد در حال اکران است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، «دزد و پری»، «دراکولا»، «زاپاس»، «دختر»، «ایستاده در غبار»، «بارکد»، «عادت نمی‌کنیم»، «رسوایی۲»، «ابد و یک روز» و «بادیگارد» بر روی پرده سینماهای مشهد است.

فیلم سینمایی «دزد و پری» ساخته حسین قناعت و به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، که فضایی مفرح، موزیکال و مطلوب خانواده ها دارد، ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می کند که مجبور می‌شود به مدت ۲۴ ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین ۲۴ ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می‌دهد، هم‌اکنون در روزهای پنجشنبه و جمعه، در سانس‌های ۱۰:۳۰ در سالن هشت، ۱۶:۳۰ در سالن پنج و ۱۹:۳۰ در سالن چهار پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.

در این فیلم‌سینمایی بازیگرانی چون بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی، نگین معتضدی، مرتضی زارع، حمید کاشانی، مهدی تارخ، کاظم برزگر، فرشاد حسینی و سارا روستاپور و بازیگران کودک مانند محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، پارسیا شکوری فرد به ایفای نقش می‌پردازند.
فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، امروز، پنجشنبه، ۳۰ تیرماه، در سانس‌ ۱۰:۰۰ و ۱۲:۳۰ در سالن دو، ۱۵:۰۰ در سالن یک، ۱۷:۳۰ در سالن چهار، ۱۹:۰۰ در سالن یک، ۲۱:۳۰ در سالن چهار و ۲۳:۰۰ در سالن یک پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
در روز جمعه نیز، این فیلم در سانس‌های ۱۲:۳۰ در سالن دو، ۱۵:۰۰ در سالن دو، ۱۷:۳۰ در سالن چهار، ۱۹:۰۰ در سالن یک، ۲۱:۳۰ در سالن چهار، ۲۳:۰۰ سالن یک این سینما نیز اکران خواهد شد.
در این فیلم سینمایی که با ژانری کمدی- فانتزی همراه است، بازیگرانی چون رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات و… به ایفای نقشمی‌پردازند.
فیلم سینمایی «دراکولا» همچنین در روز پنجشنبه و جمعه در سانس‌های ۱۷:۰۰ و ۲۱:۰۰ در سالن اصلی بر روی پرده سالن اصلی سینما آفریقا نشسته است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که رضا عطاران در نقش خون‌آشام یا وامپیری ظاهر می‌شود که از نقطه‌ای ناشناخته وارد ایران شده و اولین شخصی که سر راهش قرار می‌گیرد یک معتاد است، آقای خون آشام به راحتی خون این معتاد را می مکد، اما بعد از مدتی آثار اعتیاد در وجود خون آشام مشاهده می‌شود و همین ماجرا وضعیت کمیکی را برایش رقم می زند.
فیلم سینمایی «دراکولا» همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن چهار سینما سیمرغ و در سانس‌های ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰ و ۲۳:۰۰ در حال اکران است که در سانس‌های ۲۰:۲۰ و ۲۲:۱۵ بر روی پرده سالن قرمز سینما پیروزی نیز نشسته است.
فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین حسینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۴:۳۰ در سالن شماره پنج و نیز در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ در سالن سه و ۲۳:۳۰ در سالن شماره هشت پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
این فیلم سینمایی که یک کمدی اجتماعی است، یک تیم فوتبال که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده است را روایت می‌کند که به دسته دوم صعود می کند، سعید با بازی «جواد عزتی» در نقش اصلی در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی اش به خطر می افتد و خط سیر فیلم در ادامه اینگونه شکل می گیرد.
این فیلم همچنین در همین روزها در سانس‌های ۱۳:۰۰ و ۱۹:۰۰ بر روی پرده سالن اصلی سینما آفریقا نشسته است.
در فیلم سینمایی «زاپاس» که بازیگرانی چون امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و ماهان نصیری به ایفای نقش می‌پردازند، همچنین در روزهای پنج‍شنبه و شنبه و در سانس‌های ۱۶:۳۵ و ۲۰:۱۰ سالن سبز سینما پیروزی در حال اکران است.
این فیلم سینمایی همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی پرده سالن یک سینما سیمرغ و در سانس‌های ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰،۲۱:۰۰ و ۲۳:۰۰ نشسته است.
فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سانس‌های ۱۱:۰۰ و ۱۳:۰۰ در سالن شماره چهار، ۱۴:۰۰ در سالن سه، ۱۶:۳۰ در سالن دو، ۱۸:۰۰ در سالن سه، ۲۰:۳۰ در سالن دو و ۲۲:۰۰ در سالن سه پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
این فیلم سینمایی که در ژانر اجتماعی است، بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی،شاهرخ فروتنیان و ماهور الوند به ایفای نقش می‌پردازند که در همین روزها سانس‌های ۱۶:۳۰ و نیز ۱۸:۲۰ در سالن قرمز سینما پیروزی در حال اکران است.
فیلم سینمایی «دختر» که همچنین در سالن سه سینما سیمرغ در سانس‌های ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰ در حال اکران است، روایت‌گر فردی به نام  آقای عزیزی است که سرپرست بخش تعمیر
ات و نگهداری پالایشگاه آبادان است. برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.
فیلم‌سینمایی «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد که در ژانر دفاع‌مقدس است،  در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سانس ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ در سالن هفت و نیز ۲۲:۳۰ در سالن پنج پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
در این فیلم‌سینمایی که بازیگرانی چون هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی به ایفای نقش می‌‎پردازند، در سانس‌های ۱۶:۵۰ و ۲۲:۴۵ و در سالن دو سینما سیمرغ اکران می‌شود.
در خلاصه این فیلم آمده است که احمد متوسلیان که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه های خرمشهر با دشمن بجنگند، اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می خورد.
فیلم‌سینمایی «بارکد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، در ژانر اکشن- کمدی، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سانس‌های ۱۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ در سالن شماره سه، ۱۴:۳۰ در سالن دو، ۱۷:۰۰ در سالن یک، ۱۸:۳۰ در سالن دو، ۲۱:۰۰ در سالن یک پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رضا کیانیان بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده و پژمان بازغی به عنوان بازیگر حضور دارند، همچنین در همین روزها سانس‌های ۱۶:۵۰، ۱۸:۴۵، ۲۰:۴۵ و ۲۲:۴۵ بر روی پرده سالن پنج سینما سیمرغ نشسته‌است.
این فیلم‌سینمایی که همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه و در سانس‌های ۱۸:۱۵ و ۲۲:۰۰، در سالن سبز سینما پیروزی در حال اکران است، روایت دو دوست به نام‌های حامد و میلاد است، در پی دستیابی به یک پول بزرگ برای تغییر زندگی شان هستند اما درگیر اتفاقات عجیبی می‌شوند.
فیلم‌سینمایی «بارکد» همچنین در همین روزها در سالن اصلی سینما آفریقا و در سانس‌های ۱۱:۰۰، ۱۵:۰۰ و ۲۳:۰۰ در حال اکران است.
«عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی پیمان جعفری در ژانر اجتماعی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و در سانس‌های ۱۳:۰۰ در سالن شش، ۱۴:۳۰ در سالن هشت، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن پنج و ۲۳:۰۰ در سالن شش پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
در این فیلم، بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها، شیرین یزدان بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی و مهدخت مولایی به ایفای نقش می‌پردازند.
داستان فیلم «عادت نمی کنیم» درباره احمدرضا مقدم، استاد برجسته دانشگاه است که به واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه ای پیش روی خود می‌یابد. این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و به آرامی همه داشته‌های احمدرضا را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
فیلم سینمایی «رسوایی۲» فیلم دیگری است که ساخته مسعود ده‌نمکی و به تهیه‌کنندگی مسعود ده نمکی، محمود سلطانی است و اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج و امین ایمانی بازیگران این فیلم هستند.
این فیلم که در ادامه فیلم سینمایی «رسوایی ۱» است، داستانی را چند سال بعد از اتفاقات سری اول در یک شهر فرضی روایت می‌کند که هم اکنون نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه و در سانس‌های ۱۲:۳۰ در سالن هشت، ۱۵:۰۰ در سالن هفت و ۱۹:۰۰ در سالن هشت پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
فیلم‌سینمایی «رسوایی۲» که در ژانر اجتماعی ساخته و پرداخته شده‌است، همچنین در همین روزها بر روی پرده سالن شماره دو سینما سیمرغ و در سانس‌های ۱۸:۴۵ و ۲۰:۴۵ نشسته است.
فیلم سینمایی «ابدو یک روز» فیلم دیگری است که توسط سعید روستایی ساخته و نیز توسط سعید ملکان تهیه شده‌است و در آن بازیگرانی چون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی و اسماعیل گرجی به ایفای نقش می‌پردازند.
این فیلم سینمایی که دارای ژانری اجتماعی است در روزهای پنجشنبه و جمعه در سانس‌های ۱۵:۰۰ در سالن چهار، ۲۱:۰۰ در سالن هشت و ۲۳:۵۰ در سالن چهار پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
«ابد و یک روز» روایت‌گر خانواده‌ای است که در تدارک مراسم عروسى دختر خانواده هستند، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت باعث ماجراهایی نیز می شود.
فیلم  سینمایی «بادیگارد» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و نیز تهیه‌کنندگی احسان محمدحسنی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سانس‌های ۱۰:۳۰ در سالن شش، ۱۶:۳۰ در سالن هشت و ۲۳:۰۰ در سالن هفت پردیس  سینمایی هویزه در حال اکران است.
این فیلم که در ژانر اجتماعی- سیاسی قرار دارد، بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی، علی گلبهاران و حامد شیخی به ایفای نقش می‌پردازند.
«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.
فیلم داستانی «ننه نقلی» که در ژانر کودک قرار دارد و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پرویز صبری است و در ان بازیگرانی چون رابعه اسکویی احمدرضا اسعدی رضا عظیمی اسداله یکتا در روزهای پنجشنبه و جمعه و در سانس‌های ۱۷:۰۰ و ۱۸:۴۵، در سالن سه سینما سیمرغ اکران می‌شود.
همچنین فیلم‌های «میمرو» ساخته هادی محقق، «پشت در خبری نیست» به کارگردانی شبنم عرفی‌نژاد، «سه‌ونیم» ساخته نقی نعمتی، «پات» به کارگردانی امیر توده روستا، «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی، «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمد‌زاده و «نیمرخ‌ها» ساخته ایرج کریمی در بخش هنر و تجربه و در سانس‌های خاصی اکران می‌شود.
انیمیشن‌های «Zootopia» ساخته بایرون هاوارد در روز پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه  و ۷مردادماه در سانس ۱۱:۳۰ و در سالن یک و «باب اسفنجی» با دوبله فارسی و به‌صورت سه‌بعدی در روز دوشنبه، ۴ مردادماه در سالن دو پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن