: کدخبر
3948
: تاریخ
۱۳۹۵/۰۴/۳۱

برگزاری چهارمین همایش ” برندینگ و رقابت پذیری پایدار” در مشهد

0

دبیر اجرایی چهارمین همایش برندینگ و رقابت پذیری پایدار گفت: این همایش در ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه امسال با هدف ارتقای سطح دانش و تقویت بنیه علمی واحدهای صنعتی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، امیرمهدی مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان هنوز با مباحث برند و خطرات این حوزه آشنایی ندارند، اظهار کرد: انجمن مدیران صنایع خراسان چهارمین همایش ملی برندینگ را با رویکرد «رقابت پذیری پایدار» با حضور اصحاب صنایع نام آشنا و صاحب اعتبار استان و کشور و حضور اساتید مجرب و صاحب سبک در حوزه برندینگ و مارکتینگ در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در مشهد برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به نیازی که در جامعه برای آگاه‌سازی وجود داشت از سال ۹۱ اقدامات لازم برای برگزای همایشی که به مباحث برندینگ بپردازد در انجمن مدیران خراسان کلید خورد که با تلاش‌های صورت گرفته نخستین همایش با عنوان «برندینگ و تولیدات بدون کارخانه» در سال ۹۲ برگزار شد.

مرادی با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی همایش در نخستین سال برگزاری تشکیل شد، خاطرنشان کرد: دومین و سومین همایش ها نیز به ترتیب با عنوان های «برندینگ و مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی» و «برندینگ و رفتار مصرف کننده» در سال های ۹۳ و ۹۴ با استقبال بسیار خوب واحدهای تولیدی برگزار شد.

دبیر اجرایی چهارمین همایش برندینگ و رقابت پذیری پایدار افزود: محورهای چهارمین همایش شامل برندینگ مبتنی بر محیط رقابتی، راهکارهای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، ارتباطات یکپارچه برند در فضای رقابتی، ارزیابی مجدد مفهوم برند در اقتصاد آینده ایران، استراتژی های برندینگ در بازرهای رقابتی، مفهوم و تکنیک های طراحی کیفیت و رقابت پذیری پایدار، برندسازی درون سازمانی، برندسازی تجربه محور در فضای رقابتی، مدیریت دانش در برندینگ و از برندسازی تا سرمایه آفرینی می‌شود.

وی همچنین از حضور ۱۰ استاد برتر همچون رنانی، الله وردی، محمدیان، فضلی صالحی و شفیعا در چهارمین همایش برندینگ و رقابت پذیری پایدار خبر داد و گفت: نکته حائز اهمیت در برگزاری این همایش این بوده که هیچ گونه وجهی از برندها دریافت نمی‌شود و کاملاً به صورت رایگان خواهد بود.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان در پایان تاکید کرد: واحدهای اقتصادی استان هنوز گام های نخست برندینگ را می آزمایند و استان و چه بسی کشور با استانداردهای جهانی در این حوزه فاصله فراوانی دارد، درنتیجه امیدواریم برگزاری همایش‌هایی از این دست ضمن ارتقای فرهنگ، با تعالی سطح دانش مدیران، اهمیت و تمرکز در حوزه برندینگ را به همراه داشته باشد تا شاهد تولید محصولات باارزش افزوده بیشتر در استان و کشور باشیم.

 

 

print
Print Friendly, PDF & Email

مطالب مرتبط1

ارسال نظر

2 × سه =