اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

استفاده از پایانه مسافربری برای ساختمان اجلاس مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 3896

جانشین شهردار مشهد در امور مشهد ۲۰۱۷ گفت: شهرداری مشهد به مسئولان، کارشناسان و شورای شهر پیشنهاد داد تا با تغییر کاربری پایانه مسافربری مشهد و انتقال آن به خارج از شهر، از پایانه مسافربری به عنوان ساختمان اجلاس استفاده شود که مورد استقبال کارشناسان و شورای شهر قرار گرفت و به زودی اقدامات لازم صورت می گیرد.

علی اصغر عنابستانی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد در خصوص سالن اجلاس شهرداران جهان اسلام که در اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می شود؛ بیان کرد: این اجلاس به دلیل کلان نبودن نیاز به ساخت سالن جدید ندارد و پیش بینی می شود حدود ۵۰ تا ۳۰۰ شهردار در این اجلاس شرکت کنند.
وی با بیان اینکه ما نگران مکان برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام نیستیم؛ تصریح کرد: تلاش ما بر این است که محل برگزاری این اجلاس در محل اقامت شهرداران باشد تا شرایط میزبانی رعایت شود.
جانشین شهردار مشهد در امور مشهد ۲۰۱۷ ادامه داد: اگر چه مشهد در مورد اجلاس بین المللی ضعف دارد ولی شهرداری آمادگی دارد تا با کمک دولت مرکز همایش های بین المللی مناسب در شان مشهد را بسازد.
وی در خصوص ساختمان اجلاس برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ عنوان کرد: شهرداری مشهد به مسئولان، کارشناسان و شورای شهر پیشنهاد داد تا با تغییر کاربری پایانه مسافربری مشهد و انتقال آن به خارج از شهر، از پایانه مسافربری به عنوان ساختمان اجلاس استفاده شود که مورد استقبال کارشناسان و شورای شهر قرار گرفت و به زودی اقدامات لازم صورت می گیرد.
عنابستانی تصریح کرد: با انتقال پایانه مسافر بری به خارج از شهر هم از ظرفیت پایانه فعلی استفاده می شود و هم مسافرین از ساماندهی لازم برخوردار می شوند.
وی اظهار کرد: شهر مشهد به دلیل وجود مضجع شریف امام رضا (ع)، موقعیت استراتژیکی و ژئوفیزیکی، موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به مرکز آسیایی، فرودگاه و امکانات موجود می تواند به مرکز تبادلات بین المللی و جهانی تبدیل شود و رویداد مشهد ۲۰۱۷ بهترین زمان برای تحقق بخشیدن این امر است.
وی افزود: شهرداری به تنهایی نمی تواند برای برگزاری همایش ها در این رویداد زیر ساخت های لازم را فراهم آورد ولی آمادگی این را دارد تا با کمک دولت و مشارکت بخش خصوصی این زیر ساخت ها را فراهم آورد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن