اجتماعیستون اصلی

ضرورت داشته باشد به موضوع پرونده تحصیلی فریدون ورود می‌کنیم

کد خبر : 3909

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: اگر ضرورت داشته باشد کمیته آموزش عالی مجلس به موضوع پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور ورود می‌کند و اگر شائبه‌ای وجود داشته باشد حتماً آن را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر در حاشیه جلسه مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با استاندار خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره وجود شائبه در پرونده تحصیلی حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور، گفت: اگر ضرورت داشته باشد کمیته آموزش عالی مجلس به این موضوع وارد می‌شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد حتماً آن را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه‌ای برای بررسی این موضوع نداشته اما در صورت ضرورت با دعوت از وزیر علوم این موضوع را بررسی می‌کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس تأکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات سعی می‌کند از حاشیه‌ها پرهیز کند، ما به دنبال حاشیه‌سازی در کشور نیستیم و این موضوع هم بدون حاشیه بررسی می‌شود.

شایان ذکر است؛ پیش‌تر رسانه‌ها اخباری مبنی بر تحصیل غیرقانونی و توصیه‌ای «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی منتشر کرده بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن