اجتماعیستون اصلیپربازدیدترین ها

۵۰ تن علوفه در آتش سوخت

کد خبر : 3810

در پی آتش سوزی انبار علوفه در جاده میامی ، ۵۰ تن علوفه در آتش سوخت .

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی مشهد که به همراه آتش پاد دوم علی اکبر حکم آبادی سرپرست نیروهای اعزامی به دلیل گستردگی آتش سوزی در محل حادثه حضور داشت و از نزدیک عملیات آتش نشانان را سرپرستی می نمود ، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۹ صبح امروز ( بیست و هشتم تیرماه ) در پی اعلام حریق انبارعلوفه دامداری واقع در جاده میامی ، خیابان عباس آباد نیروهای آتش‌نشان از چهار ایستگاه شماره ۴۱ ، ۶، ۱۸، ۱۵ و ۹ شهدا بلافاصله در محل حاضرشده و به اطفای حریق پرداختند.
حسین صالح نظر آباد افزود :در این آتش سوزی گسترده که حدوداً ۴۰ دقیقه اطفاء حریق آن به طول انجامید، ۵۰ تن علوفه در فضایی حدوداً ۷۰۰ مترمربع سوخت.

به گفته وی با توجه به وجود دامداری و انبارهای مسقف خوراک دام ، کارتن و ضایعات در مجاورت کانون آتش سوزی، آتش نشانان با حضور در محل حادثه قبل از هر اقدامی نسبت به پیشروی و سرایت آتش به دامداری وانبارهای مجاور جلوگیری نمودند و پس از دقایقی تلاش مستمر و نفس گیر موفق به اطفای کامل آتش شدند.

مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی مشهد با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است افزود: در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسیده است.

عملیات کاوش تا هم اکنون که ساعت ۱۱و ۵۵ دقیقه می باشد ، ادامه دارد و اتش نشانان در محل حادثه حضور دارند .

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن