اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

برخورد زنجیره‌ای ۶ خودرو در صد متری مشهد

کد خبر : 3722
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برخورد زنجیره‌ای ۶ خودرو در صد متری مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، حسن جعفری، اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۲:۳۳ ظهر امروز برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر میدان امام حسین(ع) به سمت پل فجر به سامانه ۱۲۵ اعلام و نجاتگران ایستگاه شماره هشت و گروه پیشگیری از حریق ایستگاه شماره ۲۹ به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۶ دستگاه خودرو شامل پراید، پژو ۴۰۵، ام.وی.ام، رنو، وانت نیسان و خاور به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه راننده خاور در داخل خودرو محبوس و دچار آسیب شده بود که پس از عملیات رهاسازی توسط ماموران آتش‌نشانی وی به اورژانس تحویل داده شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: در پی این حادثه مسیر تردد خودروها مصدود شده بود که با انتقال خودروهای تصادفی به محلی امن توسط نیروهای آتش‌نشانی مسیر بازگشایی و محل حادثه برای بررسی به پلیس راهور تحویل داده شد.
جعفری همچنین از وقوع ۷۲ مورد حریق و حادثه طی شبانه‌روز گذشته در این شهر خبر داد و تصریح کرد: بنابر اعلام مرکز فرماندهی این سازمان از ساعت هشت صبح روز جمعه تا هشت صبح امروز، از سوی شهروندان مشهدی ۲۰۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و نجاتگران و آتش‌نشانان برای ۷۲ مورد عملیات اطفاء و نجات به کمک شهروندان شتافتند.
وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته آتش‌نشانان و نجاتگران مستقر در ۴۵ ایستگاه، ۳۴ ماموریت اطفای حریق، ۳۳ ماموریت نجات و پنج ماموریت بازدید نجات و پیشگیری از حریق را انجام داده‌اند.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن