ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای مشهد ۲۰۱۷ تعریف شده است

کد خبر : 3677

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی گفت: ‌۱۳ پروژه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد ۲۰۱۷ تعریف شده که نیاز به ۳۴ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، به نقل از تسنیم محمد رضا خلیلی در جلسه کارگروه دولت الکترونیک که در سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: تاکنون ۲۳۷ کیلومتر فیبر نوری در سراسر خراسان رضوی کشیده شده است.

وی تصریح کرد:ظرفیت شبکه انتقال مخابراتی ۳ برابر شده و با افتتاح مرکز تبادل ترافیک NIX در مشهد سرعت انتقال داده افزایش و میزان هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی با اشاره به تسهیلاتی که برای پیمانکاران اجرای پروژه‌های ICT در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: کارمزد این سود به صورت پله‌ای کاهش پیدا کرده  و هم اکنون وام‌های این بخش با سودهای ۸، ۱۰ و ۱۲ درصد در نظر گرفته شده که از طریق پست بانک پرداخت می‌شود.

خلیلی افزود: امید می‌رود که بتوان با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ پروژه‌‎هایی که نیاز به ۱۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد را آغاز کرده و آنها را برای تأمین زیرساخت‌های استقرار دولت الکترونیک به اتمام رسانیم.

وی با اظهار ناراحتی از اینکه ردیف بودجه‌های استانی برای امور ارتباطات و فناوری اطلاعات حذف شده است، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای مشهد ۲۰۱۷ در دست انجام بوده و برای این رویداد مهم فرهنگی ۳۴ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن