اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

بهره‌گیری از سازمان‌های متخصص جهانی برای برگزاری اجلاس جامعه ایمن

کد خبر : 3431

رییس کمیته بین‌الملل اجلاس جهانی جامعه ایمن ۲۰۱۷ گفت: از سازمان‌های متخصص جهانی برای برگزاری اجلاس جامعه ایمن مشهد استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری شب گذشته در جلسه شورای سیاستگذاری اجلاس جهانی جامعه ایمن ۲۰۱۷ مشهد که با حضور مسئولان جامعه ایمن کشور فرانسه در مجموعه کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اجلاس جهانی جامعه ایمن اسفند ماه سال جاری در شهر مشهد برگزار می‌شود و موضوعات مختلفی در حوزه مقابله با بلایای طبیعی و ایمن‌سازی محیط پیرامونی را مد نظر دارد.
وی افزود: هدف ما حضور کشورهای منطقه در این اجلاس و استفاده از تجربیات سایر کشورهای پیشرفته در این حوزه در شهر مشهد است.
رییس کمیته بین‌الملل اجلاس جهانی جامعه ایمن ۲۰۱۷ بیان کرد: به منظور اینکه بتوانیم مفاهیم کارگروه‌های علمی را به موضوعات اجلاس نزدیک‌تر نماییم برخی از سازمان‌های متخصص در این حوزه را در جهان شناسایی و از آن‌ها دعوت می‌کنیم تا به شهر مشهد سفر کرده تا در برگزاری این کارگاه‌های علمی به ویژه در تدریس و اجرای مفاهیم علمی به ما کمک کنند.
کشیری تصریح کرد: در این راستا سه نفر از متخصصان کشور فرانسه در حوزه اورژانس پزشکی، بلایای طبیعی و بهداشت و ایمنی به شهر مشهد سفر کردند و جلسات و بازدید‌های متعددی در این شهر دارند تا بتوانیم از تجربیات آن‌ها بیشتر استفاده کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن